پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

بهترین شرکت خدماتی پنجره دوجداره کرج

بهترین شرکت خدماتی پنجره دوجداره کرج یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از درب و پنجره های دوجداره در صنعت ساختمان‌سازی، عایق‌بندی و امکان درزگیری و در نتیجه جلوگیری از ورود صدا، سرما در فصل زمستان و گرما در فصل تابستان است.




 

 


بهترین شرکت خدماتی پنجره دوجداره کرج


سیستم تولید و مهندسی درب و پنجره‌های دوجداره، استفاده از پروفیل مخصوص و یراق آلات ، آب بندی‌ها، لوازم درزگیری و فریم درب و پنجره دوجداره، باعث عدم نفوذ آب و غبارهای معلق در هوا به داخل محیط می‌شود.

همین موضوع در فصل‌های بارندگی و سرما، افراد را بیشتر دچار دردسر می‌کند. از جمله مشکلاتی که درباره درزگیری و عایق‌بندی برای افراد وجود دارد، می توان به جلوگیری از نفوذ آب، رطوبت، ورود سرما و گرما، همچنین نفوذ جریان هوای آلوده و ذرات معلق در هوا اشاره کرد.

عایق بندی با استفاده از آکوستیک کف

برای عایق کردن کف ساختمان در برابر آلودگی صوتی، می توان از مصالح جاذب صدا، همانند پد جاذب صوت، فرش و موکت، یا حتی کفپوش‌های مخصوص استفاده کرد. این مصالح نسبت به سایر مصالح، میزان جذب آلودگی صوتی بالاتری دارند. حتی انواع مختلف آن‌ها نیز میزان جذب صوتی متفاوتی دارند. مثلا موکت‌های برجسته در جذب صدا عملکرد بهتری نسبت به موکت های معمولی دارند.

عایق بندی صوتی به وسیله پرده ها

پرده‌ها می‌توانند مانعی برای عبور صدا و عایق‌بندی صوتی باشند. پارچه‌های سنگین مانند مخمل و پشم، اگر به عنوان پرده قرار بگیرند، می‌توانند عملکرد عایق‌بندی مناسبی داشته باشند. البته پارچه‌هایی وجود دارند که با تکنولوژی پیشرفته تولید شده‌اند و جنس آن‌ها، نوعی پلی‌استر اصلاح شده است. این پارچه‌ها قدرت جذب بالایی دارند و صدا را از خود عبور نمی‌دهند.

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره


یکی از عوامل موثر در نفوذ آلودگی‌های صوتی، مناسب نبودن درب و پنجره است. درب و پنجره ساختمان‌ها  تاثیر زیادی بر عایق شدن ساختمان نسبت به صوت، گرد و غبار و جریان هوا دارند. معمولا درب و پنجره‌های قدیمی شامل درب و پنجره‌های آهنی و بعضی پروفیل‌های آلومینیومی، عایق‌بندی مناسبی ندارند و سرو صدای زیادی را به داخل منزل منتقل می‌کنند.

برای عایق‌بندی پنجره‌های قدیمی می توان از مواد درزگیر به طور موقت استفاده کرد، اما برای گرفتن نتیجه طولانی مدت بهتر است، درب و پنجره‌های قدیمی ساختمان را با درب و پنجره‌های دوجداره جدید تعویض کنید. البته لازم نیست نگران باشید، این کار بدون تخریب امکان‌پذیر است. در صورتی که کیفیت درب و پنجره‌های دوجداره ساختمان خوب باشد، حداقل تا ۷۰ درصد از نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.