پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش انواع شیشه رفلکس دوجداره شب و روز در کرج

فروش انواع شیشه  رفلکس  دوجداره شب و روز در کرج:شیشه رفلکس دوجداره به عنوان یکی از شیشه های پرفروش از تنوع رنگی و مزیت های قابل توجهی برخوردار است، قیمت شیشه رفلکس دوجداره دوجداره تنها در پنجره مطرح نمی شود، کاربرد آن برای بالکن خانه هم می باشد.یکی از مزایای این نوع شیشه حفظ حریم داخلی خانه است و در روز حتی اگر پرده ها کنار باشد کسی نمی تواند از بیرون داخل خانه را ببیند.

 

 

 فروش انواع شیشه  رفلکس  دوجداره شب و روز در کرج

یکی دیگر از مزیت های این شیشه بازتاب نور مستقیم خورشید و کاهش ورود گرمای تابستان به داخل خانه است. این نوع شیشه در مقابل اشعه رادیواکتیو مقاوم است.

این مدل شیشه علاوه بر زیبایی، از بازتاب نور در تابستان زمانی که آفتاب به صورت مستقیم به این شیشه برخورد می کند، جلوگیری کرده، گرمای آفتاب به داخل ساختمان وارد نمی شود.

تنوع فراوان رنگی در این شیشه وجود دارد ولی یکی از معایب آن که موجب کاهش نور ورودی به داخل ساختمان می شود و این نکته براساس رنگ شیشه است.با انعکاس نور خورشید، حرارت ناشی از تابش خورشید کاهش یافته، باعث صرفه جویی در هزینه ساخت، راه اندازی و نگهداری دستگاه های تبدیل و تهویه می شود

نحوه عملکرد شیشه رفلکس دوجداره در روز و شب

شیشه رفلکس دوجداره همانطور که از نام آن پیدا است، دارای خاصیت باز تابندگی نور می باشد. این ویژگی را می توان از مهم ترین خاصیت های شیشه رفلکس دوجداره دانست. با توجه به نوع ترکیب شیمیایی به کار رفته در شیشه ی رفلکس میزان انعکاس نور و رنگ آن نیز تغییر پذیر است. شیشه رفلکس دوجداره در برابر نور از خود عملکری شبیه آیینه نشان می دهد و سمت دیگر این شیشه همچون شیشه های معمولی عمل می کند. این عمکرد باعث می شود تا در شب که درون ساختمان روشن تر از بیرون است نتوانیم بیرون را ببینیم ولی در روز عملکرد آن کاملا برعکس است زیرا هوای بیرون از درون روشن تر می باشد.

کنترل دمای محیط و صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از شیشه رفلکس دوجداره

 شیشه های رفلکس همچون شیشه های معمولی نیستند که تمام نور خورشید را از خود عبور دهند بلکه مقدار زیادی از نور خورشید را از همان سمت که به شیشه تابیده می شود منعکس می کنند. همین ویژگی باعث می شود که انرژی کمتری به داخل نفوذ کرده و از این رو در تابستان هوای داخل خنک تر خواهد بود. این ویژگی سبب می شود که برای خنک کردن فضای داخلی در تابستان به صرف انرژی کمتری نیاز داشته باشیم. به طور کلی می توان گفت اگر کنترل و تنظیم دمای محیط برای شما از اولویت برخوردار است به شما پیشنهاد می کنیم حتما از شیشه های رفلکس استفاده کنید، به خصوص برای اتاق هایی که شیشه های بزرگ و رو به آفتاب دارند استفاده از شیشه رفلکس دوجداره می تواند در تابستان و زمستان تاثیر به سزایی در کاهش هدر رفت انرژی و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.