پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

شرکت تعویض پنجره آهنی به دوجداره استاندارد در کرج

شرکت تعویض پنجره آهنی  به دوجداره استاندارد در کرج :تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC روش آسان، سریع و به صرفه برای بازسازی خانه محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد.پنجره های قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند.برای نوسازی پنجره قدیمی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات نیز می توان از انواع توری ثابت یا پلیسه ای هنگام تعویض استفاده کرد.

  

 شرکت تعویض پنجره آهنی  به دوجداره استاندارد در کرج

تعویض پنجره آهنی

قابلیت تعویض پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی با پنجره UPVC یکی از مهمترین مزایاست و پنجره دوجداره غیرقابل اشتعال بوده، دارای دوام و استحکام بالایی است.

پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی بدون تخریب در کمترین زمان، با پنجره دوجداره یو پی وی سی تعویض می شود.

پنجره آهنی ممکن است دارای چارچوب کناره ای سپری، فرانسوی، قوطی دو طرف زهوار، مکزیکی یا ترکیب آنها باشد.

پنجره قدیمی ممکن است بدون چارچوب یا دارای چارچوب آهن یا آلومینیوم باشد که در تمام حالات مورد نظر، امکان بازسازی و پنجره های آهنی یا آلومینیوم قدیمی با جایگزینی پنجره UPVC امکان پذیر است.

شرکت پنجره آفتاب برای انجام پروژه های تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC از پروفیل مخصوص بازسازی شرکت های ویستابست، وینتک و فربد استفاده می کند.

با استفاده از پروفیل UPVC مخصوص بازسازی بین 80 تا 100 درصد چارچوب پنجره های قدیمی پوشانده می شود. استفاده از پروفیل بازسازی علاوه بر مزیت زیبایی، آب بندی وعایق بندی مناسب تری را موجب می شود.

مزایای تعویض پنجره 

مزایای تعویض پنجره قدیمی را می توان مواردی از قبیل جلوگیری از هدررفت گرما و سرما وهمچنین زیبایی و تنوع در رنگ و طرح آنها دانست.

کاهش هزینه های اقتصادی و صرفه جویی در مصرف انرژی، عایق صوتی، مقاومت در برابر نفوذ آب باران، عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید از مزایای پنجره دوجداره به شمار می روند.

از مزایای پنجره دوجداره مانند افزایش طول عمر پنجره، تنوع در انتخاب پنجره و یراق آلات، وزن کم، قابلیت بازیافت، نگهداری و نظافت آسان و سرعت در نصب استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.