پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره هلالی یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره هلالی یو پی وی سی: ساخت پنجره هلالی لمینت یو پی وی سی در ابعاد و اندازه دلخواه پس از بازدید و اندازه گیری دقیق توسط کارشناسان انجام خواهد شد که  با رنگ های سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت است.پنجره دوجداره قوس دار باعث می شود علاوه بر زیبایی، نور بیشتری در اتاق و ساختمان داشته باشید و از این نوع پنجره برای طراحی درب بالکنی، درب ورودی مجتمع کاربرد دارد.


 

قیمت پنجره دوجداره هلالی یو پی وی سی: 

مزایای آشنایی با پنجره هلالی

در چند دهه قبل به سبب جلوگیری از اتلاف انرژی در طراحی و نمای ساختمان سعی بر آن بود تا پنجره ها با ابعاد کوچک و حداقل بازشو ساخته شود. این مطلب در تعداد پنجره‌های بکار گرفته شده در ساختمان نیز موثر بوده است.

ولی امروزه به سبب استفاده از پنجره های UPVC و شیشه های 2 و 3 جداره و همچنین وجود اتصالات گرد و یراق آلات دایره ای که اتصال چند پنجره را به هم ممکن می‌سازد، این امکان برای مهندسین ساختمان، طراحان و معماران مهیا گردیده که بدون داشتن دغدغه در عایق سازی، نماهایی زیبا در ساختمان طراحی نمایند، ساختمان‌ها با فضای بیشتر، نور طبیعی بهتر، فضایی بهتر برا ی طرح دکوراسیون داخلی منزل از ویژگی‌های پنجره های UPVC می باشد.

تعویض پنجره قوس دار

براى تعویض پنجره هاى هلالى یا قوسى دو راه وجود دارد.

اول اینکه، به همان حالت که وجود دارد از نوع یو پى وى سى کلیشه شده و با دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته می شود که بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى و عایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد.

دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است.  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.