پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض پنجره دوجداره با کیفیت در کرج

تعویض پنجره با دوجداره با کیفیت در کرج,  ساختمان‌ های دارای پنجره‌ های قدیمی، عمدتا از لحاظ عایق بودن حرارت و برودت و تهویه دچار مشکل می باشند. عموما تصور اکثر افراد از تعویض پنجره های قدیمی ، این است که باید برای این کار کل خانه را به هم بریزند و اطراف پنجره ها را تخریب کرده و با ریخت و پاش‌ و دردسرهای زیادی مواجه شوند، لذا همین تصور موجب می گردد که بیشتر این افراد برای تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره اقدام نکرده و خود و خانواده شان را از مزایای استفاده از پنجره های‌ دوجداره محروم نمایند.

  

تعویض پنجره  دوجداره با کیفیت در کرج

شاید پس از آنکه تصمیم به تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره گرفتید، این سوال برایتان پیش بیاید که چه ضرورتی دارد که پنجره‌ها را عوض نموده و هزینه و وقت زیادی را صرف این تغییر نمایید. این سوال به ویژه برای افرادی پیش می‌آید، که پنجره‌های قدیمی خانه شان همچنان سالم و بدون عیب و ایراد است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم، عوامل متعددی وجود دارند که موجب ایجاد این ضرورت می شوند. در ادامه چند مورد از این عوامل را بررسی می‌کنیم تا بیشتر با  ضرورت تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره بدون تخریب آشنا شویم.


-صرفه‌جویی در مصرف انرژی:

این روزها که قیمت قبض های گاز و برق در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است، اهمیت موضوع جلوگیری از اتلاف انرژی بیش از پیش احساس می‌شود. تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره، افزون بر صرفه جویی در مصرف انرژی به محیط زیست هم آسیب نمی رساند و لذا هزینه‌های مصرف انرژی به شدت کاهش می‌ یابد. وجود پنجره دوجداره موجب حفظ گرمای داخل خانه در فصل زمستان و سرمای ایجاد شده توسط کولر در تابستان می شود. همچنین این پنجره‌ها از ورود گرد و خاک به داخل منزل جلوگیری کرده و مانع از ورود آلودگی های هوا به داخل خانه می‌شوند.


۲-جلوگیری از افزایش آلودگی‌ صوتی:
افزون در اثرگذاری مثبت پنجره‌های دوجداره در مصرف انرژی، این پنجره‌ها در حفظ آرامش منزل نیز موثر می باشند. عموما درصد آلودگی‌های صوتی در شهرهای بزرگ امروزی بسیار زیاد و سرسام آور است. در صورت عدم تعویض پنجره های قدیمی ،‌ این سر و صداها بیشتر از همیشه به گوش خواهد رسید، با اینکه ممکن است گوش انسان به مرور زمان به این سر و صداها عادت کرده و آن‌ها را نشنود. اما باز هم، آلودگی‌های صوتی تاثیر مخربی بر سلامت انسان خواهد گذاشت.

آلودگی‌های صوتی افزون بر اینکه موجب کاهش قدرت شنوایی در طولانی مدت می‌شوند، به سلامت روانی و ریتم خواب انسان هم آسیب می زنند. این آسیب‌ها موجب می شود کیفیت زندگی انسان کاهش یافته و حتی بیماری‌هایی همچون اختلالات رفتاری،  روحی و گفتاری در انسان ظاهر شوند. پس تعویض پنجره های قدیمی و جایگزین نمودن آن‌ها با پنجره‌های دوجداره با کیفیت، نقشی مهم و اساسی در حفظ سلامتی خود و خانواده تان دارد.

۳-مقاوم در برابر زمین لرزه:
ساختمان‌های دارای پنجره‌ دوجداره، در برابر زلزله از مقاومت بیش‌تری برخوردارند. می‌دانیم که زلزله در مکان و زمان خاصی اتفاق نمی افتد و هر لحظه ممکن است با آن مواجه شویم. هنگام وقوع زلزله آسیب‌پذیرترین بخش خانه، شیشه‌ ی پنجره ها است. چنانچه به جای پنجرهای قدیمی، از پنجره های دوجداره استفاده نمایید، این شیشه‌ها در برابر حرکات ناشی از زلزله مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان داده و خرد نمیشوند. شیشه‌ پنجره‌های دوجداره فوق العاده مستحکم و مقاوم هستند و به علت ساختار خاصی که دارند، در برابر زلزله آسیب پذیری کمتری دارند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.