پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc مدل ریلی ویستابست خرید در قشم

پنجره دوجداره upvc مدل ریلی ویستابست خرید در قشم : یکی از پرکاربردترین انواع مدل های پنجره دوجداره ویستابست در بین کاربران، پنجره دوجداره ریلی ویستابست می باشد. این نوع پنجره دوجداره ویستابست با توجه به کارایی آن در عدم اشغال فضا و گیر کردن به پرده، در زمان باز شدن در بین مشتریان طرف داران بسیاری دارد.

پنجره دوجداره upvc مدل ریلی ویستابست خرید در قشم

انواع پنجره دوجداره ریلی ویستابست :

۱- پنجره دوجداره ویستابست ریلی معمولی: 

این پنجره دوجداره ریلی ویستابست همان مدل های قدیمی می باشند که پنجره در کشوی خود به سمت چپ و یا راست حرکت می کند. دارای غلطک هایی در پایین می باشند که لنگه بازشو به وسیله آنها در ریل مخصوص خود حرکت می کنند. این پنجره هم با پروفیل upvc قابل ساخت می باشد و هم با پروفیل آلومینیوم ساده و ترمال بریک. یراق آلات مورد بکارگیری هم مدل ترک هست و هم roto آلمان.

ارتفاع استاندارد یراق در پنجره دوجداره ویستابست کشویی تا ۲/۴۰ می باشد و بهتر است به خصوص در مدل پنجره upvc این ارتفاع استاندارد حتما رعایت شود. در مدل های ساخته شده با پروفیل آلومینیوم ترمال بریک می توان تا ۲/۷۰ نیر ساخته شود. ولی بهتر است که این استاندارد رعایت گردد. در ارتباط با عرض لنگه بازشو بهتر است که عرض آن در مدل های upvc از ۱/۲۰ بیشتر تجاوز نکند و در مدل های ساخته شده با پروفیل آلومینیوم ترمال بریک از ۱/۵ تجاوز ننماید. چون اگر ارتفاع و عرض زیاد باشد علاوه بر اینکه یراق ارتفاع را ساپورت نخواهد کرد، لنگه پنجره با توجه به وزن بالای شیشه دوجداره ، به سختی روی ریل خود به حرکت در خواهد آمد. کلا این مدل از پنجره جهت ابعاد بسیار بزرگ مناسب نمی باشد.

۲- پنجره دوجداره ریلی مدل فولکس واگنی:

پنجره دوجداره ریلی ویستابست مدل فولکس واگنی از دیگر انواع پنجره های sliding یا همان کشویی می باشد. این پنجره دوجداره ویستابست کارایی عایقی بسیار بهتری نسبت به مدل کشویی معمولی دارد و تنها ایراد آن قیمت بالای یراق آن است. کارایی بازشو در مدل فولکس واگنی به این حالت است که با دادن دستگیره به سمت بالا پنجره باز می شود و ۱۲ سانت به سمت داخل می آید و سپس در روی ریل خود قرار می گیرد و به سمت چپ و یا راست به حرکت در می آید. و در زمان بسته شدن در قاب خود قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.