پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش شیشه دوجداره کرکره‌دار باکیفیت در شاهین ویلا کرج

فروش شیشه دوجداره کرکره‌دار باکیفیت در شاهین ویلا کرج :کرکره داخل شیشه دوجداره ،در این مدل شیشه‌ها پرده کرکره‌های آلومینیومی بین دوجداره شیشه قرار می‌گیرد. با قرار گرفتن پرده کرکره بین شیشه دو جداره این شیشه از امتیازاتی برخوردار می‌شود که از جمله آنها می توان به محفوظ شدن از حرارت ناشی از گرم شدن پرده به علت تابش آفتاب و نیز محافظت از نور، جدا کننده دید محیطی، و بهداشتی بودن پرده به علت محفوظ بودن در دوجدار شیشه‌ای ، اشاره کرد.


فروش شیشه دوجداره کرکره‌دار باکیفیت در شاهین ویلا کرج

تکنولوژی استفاده شده در پرده های کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره سبب شده تا این مدل پرده در محیط های اداری، دفتری، شرکتها، هتل و سوییتها، بیمارستانها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکانهای تجاری بسیار مورد مصرف قرار گیرد. این نوع از پرده که در اصطلاح به آن IGBU گفته میشود. ساخته شده است از یک شیشه دو جداره به همراه یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده به صورت شیمیایی که در قسمت داخلی عایق آن بوتیل و پلی سولفاید به کار برده شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در داخل خود تعبیه کرده است. به نحوی که می‌توان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر و یا پرده کرکره را باز و بسته کرد.

مزایای شیشه کرکره‌دار

به این علت که پرده کرکره‌ها در در یک شیشه دوجداره به صورت عایق و ایزوله نصب شده‌اند امکان انتقال آلودگی‌های محیطی را ندارند و خطر انتقال عفونت و ایجاد آلرژی را به دنبال نخواهند داشت
ممانعت از ورود اشعه UV و کنترل ورود نور
این پرده‌های کرکره نیازی به تمیز کردن یا نگهداری ندارند
کنترل میدان دید با تنظیم شیب کرکره‌ها و داشتن چشم‌انداز در حد مورد نیاز علاوه بر حفظ حریم خصوصی کنترل دید

انواع پرده کرکره دستی

پرده کرکره ولوم‌دار: در این مدل پرده کرکره به حالت دستی تنظیم می‌شود و فقط امکان سایه روشن کردن وجود دارد. و نیز به علت خروج فنر ولوم از اسپیسر شیشه دوجداره، وکیوم کامل صورت نمی‌پذیرد.

پرده کرکره مگنتی: این مدل پرده کرکره به حالت دستی به وسیله یک زنجیره کرکره سایه، روشن و بالا و پایین می‌رود و شیشه کاملا عایق است.

پرده کرکره ریموت‌دار: در این مدل با نصب یک موتور بسیار کوچک در بالای شیشه، کرکره‌ها به حالت کنترلی تنظیم می‌شوند و امکان سایه، روشن و بالا رفتن کرکره وجود دارد و شیشه کاملا وکیوم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.