پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

مقایسه توری پلیسه و توری رولینگ پنجره دوجداره upvc

مقایسه توری پلیسه و توری رولینگ پنجره دوجداره upvc : توری پلیسه که با عنوان آکاردئونی نیز شناخته می‌شود، نوع دیگری از توری درب و پنجره UPVC است که در این نوع توری، از فنر به کار برده نشده و جمع شدن توری به حالت اتوماتیک نیست توری پلیسه ای با توجه به نصب و عملکرد آن بهترین توری برای همه ی پنجره ها،درب ها،تراس ها و محیط های بزرگ می باشد.که قابلیت نصب از چپ به راست و نیز از راست به چپ را داراست و امکان خراب شدن این توری کم است و به راحتی پاره و خراب نخواهد شد، توری رولینگ به حالت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک است اما دارای فریم ثابت می باشد . توری لولایی توسط لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد .

مقایسه توری پلیسه و توری رولینگ پنجره دوجداره upvc

توری مگنتیک

این مدل توری مثل توری پلیسه ای است و تفاوت آن در چگونگی شستشوی آن می باشد، در شستشوی توری پلیسه نیاز است توری را حتما با بخارشوی شسته اما توری مگنتیک را می توان به آسانی به حالت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید .

از جمله مزیت های توری مگنتیک :

  1. نصب و مونتاژ سریع آن و عرضه در ابعاد و اندازه های گوناگون
  2. فرسایش کم و کاملا به صرفه
  3. شستشوی راحت درب وپنجره و توری و طراحی زیبا با توانایی جداسازی توری
  4. بسته شدن خودکار توری ها به خاطر استفاده از قفل مگنتی و کاربرد راحت
  5. طول عمر بالا و نیز امکان خرابی در این توری کم بوده به راحتی پاره و خراب نمی شود .

توری پلیسه عمودی :

این مدل توری درب و پنجره دوجداره به شکل عمودی باز و بسته می شود و با توجه به فریم درب یا پنجره می توان از آن به کار برد. 

توری پلیسه افقی :

مدل باز شدن این نوع توری به حالت افقی می باشد و بر روی انواع درب و پنجره UPVC ، آلومینیومی، آهنی و چوبی قابل نصب می باشد و برای درب و پنجره هایی که در ارتفاع بالا نصب می باشد و بکار گیری زیادی از آن می شود مناسب است .

توری پلیسه دوطرفه :

این توری برای درب و پنجره های دوجداره ای که دارای پهنای زیادی می باشند طراحی شده است .امکان نصب توری پنجره دوجداره بر روی انواع حالات بازشو درب و پنجره UPVC وجود دارد،ویژگی و مزیت بزرگ توری های جدید پلیسه و رولینگ به گونه ای است که در اوقات بسته بودن پنجره، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.