پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید شیشه دوجداره و سه جداره باکیفیت در کرج

خرید شیشه دوجداره و سه جداره باکیفیت در کرج :شیشه دو جداره یا شیشه عایق استاندارد به شیشه های موازی چند لایه ای گفته میشود که فضای بین آنها با انجام روش های خاص از لحاظ ورود و خروج هوا و نم به طریق مناسبی عایق بندی شده و به طور کامل غیر قابل نفوذ است به کار گیری از شیشه های دوجداره رکن اصلی درب و پنجره های یو پی وی سی میباشد و بدون این شیشه ها فلسفه به کارگیری از درب و پنجره یو پی وی سی معنی نخواهد داشت. لذا کیفیت ساخت و مونتاژ این شیشه ها بسیار دارای اهمیت است.

خرید شیشه دوجداره و سه جداره باکیفیت در کرج

در شیشه های دو جداره معمولا از اسپیسرهای آلومینیومی به کار برده می شود که داخل اسپیسر را با ماده رطوبت گیر پر می کنند که این ماده باعث جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و به وسیله مواد درزگیر مناسب ، به طور کامل آب بندی شده است . در حالت بکارگیری از شیشه دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کم کردن مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت .

انواع شیشه های دو جداره باکیفیت :

ساده : این نوع شیشه از دوجداره شیشه فلوت ساده ساخته شده است .
رنگی : این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده ساخته شده است .
رفلکس : این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس تشکیل می شود که جداره شیشه رفلکس باید به سمت بیرون قرار گیرد .
سکوریت : شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد لحاظ می شود . شیشه سکوریت در زمان شکستن به طور کامل خرد شده و سبب ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی شود.
لمینت : شیشه های لمینت غالبا در کارخانه ساخت شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها ساخته شده است .

شیشه های سه جداره:

اگر به دنبال فضایی آرام و بی سرو صدا هستید برای خود و خانوادتان چند راه حل به شما توصیه میکنیم.

از شر پنجره های قدیمی که نه عایقی برای صدا و نه توان ممانعت از ورود گرد و غبار را دارد خلاص شوید.و بهتر است بجای پنجره شیشه دوجداره از شیشه سه جداره به کار ببریم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.