پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک: پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک از انواع پنجره های عایق در مقابل حرارت می باشند. به علت ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دوجداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم وصل و دوجداره می شوند. این روش سبب عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیلهای ترمال بریک از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که توسط تیغه های پلی آمید به هم وصل می شوند ، ساخته شده اند.

خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

سیستم ترمال بریک به علت داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار درونی و بیرونی پروفیل که به وسیله ماشین آلات پانچ میشود امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای درونی و بیرونی را نیز آسان میکند. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در مقابل مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می نماید. بالا بودن مقاومت و طول عمر بالا از دیگر مزیت های تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید جلوگیری از انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در حقیقت اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به علت بروز شکست حرارتی و جلوگیری از انتقال حرارت میباشد.

مزایا پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک

به طور خلاصه همه مزیت های به کار گیری از پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک را به صورت زیر میتوان نام برد:
۱- عایق رطوبتی
۲- عایق حرارتی
۳- عایق صوتی
۴- غیر قابل اشتغال
۵- سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۶- استحکام در مقابل آلودگی هوا و گرد و غبار
۷- استحکام در مقابل فشار باد در عین سبکی
۸- زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
۹- سبکی فوق العاده
۱۰- ایمن در مقابل سرقت و زلزله
۱۱- استحکام در مقابل تغییر رنگ و شکل به علت عوامل محیطی مثل تابش آفتاب، باران، زمان

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.