پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

چگونگی رگلاژ انواع پنجره دوجداره در مشهد

چگونگی رگلاژ انواع پنجره دوجداره در مشهد: ممانعت از تبادل حرارتی، عبور گرد و خاک و آلودگی های صوتی از عواملی است که سبب تعویض پنجره قدیمی با پنجره یو پی وی سی و انتخاب درب و پنجره دوجداره می شود. این کارایی اضافه برکیفیت جزئیات مصرف شده به کیفیت ساخت و چگونگی نصب نیز وابسته است. از آن جهت که زمان انجام این دو فعالیت نباید فاصله ای بین لنگه بازشو و قاب در زمان ساخت و پنجره دوجداره و دیوار موقع نصب، باقی بماند که البته هردوی آنها قابل رفع کردن می باشد. برای ایراد اول از رگلاژ لولای پنجره دوجداره و برای ایراد دوم از فوم و چسب مخصوص برای درزگیری استفاده خواهد شد.

چگونگی رگلاژ انواع پنجره دوجداره در مشهد

عدم رگلاژ یراق آلات پنجره دوجداره باعث ایراداتی از قبیل سختی در باز و بست پنجره دو جداره، عدم حرکت روان دستگیره، فاصله افتادن بین لنگه بازشو و فریم، ایرادات در تغییر حالت های بازشو  برای درب و پنجره دوجداره و کارایی نامطلوب آن می شود.

در آغاز کار باید کاور لولا را خارج کنیم، برای این کار ابتدا پنجره را باز کرده بعد با به کار گیری از پیچ گوشتی یا آچار آلن کاور را آزاد کرده و جابجا می کنیم.

 رگلاژ مناسب درب و پنجره دوجداره

برای رگلاژ، لنگه بازشو درب یا پنجره دوجداره باید در محور افقی و عمودی جابجا شود. برای حرکت در محور افقی با به کار گیری از آچار آلن 5 میلیمتری پیچ رگلاژی را که به شکل افقی است باز و بسته می کنیم. با بازو بسته کردن پیچ رگلاژی لنگه بازشو درب یا پنجره یو پی وی سی به حالت افقی حرکت می کند و جابجا می شود.

رگلاژ افقی پنجره دوجداره یو پی وی سی

تا هنگامی پیچ را حرکت می دهیم که با بسته شدن لنگه بازشو در جهت افقی عدم انطباق رفع شود.

کیفیت پنجره دوجداره

برای رگلاژ عمودی از پیچ بالا لولای 3D و آچار آلن 4 میلیمتری به کار میبریم. در اول کاور لولای درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را باز می کنیم و با به کار گیری از آچار آلن، پیچ را می گردانیم. با چرخاندن ساعتگرد پیچ، لنگه بازشو به سمت بالا و در حالت چرخاندن آن در جهت پادساعتگرد به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

پنجره رگلاژ مناسب پنجره دو جداره یو پی وی سی

رگلاژ هر دو جهت افقی و عمودی را به حالت موازی انجام می دهیم تا به حالت مناسب و درست باز و بسته شدن برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.