پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تفاوت پنجره چوبی با پنجره دوجداره upvc در چیست

تفاوت پنجره چوبی با پنجره دوجداره upvc در چیست:چوب ، به علت در دسترس بودن و ساخت راحت، نخستین و قدیمی ترین پروفیل سازنده در و پنجره است . رنگ گرم و بافت پروفیل چوبی در طراحی درونی فضا نقش مهمی دارد و سبب به وجود آمدن فضایی زیبا و منحصر به فرد می شود. چوب با داشتن خاصیت رنگ پذیری بر روی سطح خود امکان تولید پروفیل های چوبی رنگی را مهیا می کند. نارسانا بودن چوب سبب شده است که این متریال به عنوان عایق حرارتی عمل کرده و باعث کاستن ضریب انتقال حرارت و بهبود مصرف انرژی در ساختمان می شود .

تفاوت پنجره چوبی با پنجره دوجداره upvc در چیست

پنجره زیبا منزل به سبک چوبی

ضریب منتقل شدن حرارت در پنجره چوبی با شیشه دوجداره ، بین دو مقدار ۱٫۲ و ۲٫۹ ( W/m2.K ) در نظر گرفته می شود . استحکام در مقابل ضربه و محکم بودن چوب، می تواند روش تولید و نصب در و پنجره های چوبی را آسان کند. به علت استحکام کم چوب در مقابل جذب و ورود آب، با گذشت زمان به مرور دچار اختلال در کاربرد و کارایی پروفیل پنجره می شود. برای بالا بردن کیفیت،کاربرد و طول عمر مفید پروفیل های چوبی می توان پوششی بدون رنگ بر روی چوب ایجاد نمود. همچنین با پیشرفت تکنولوژی ساخت، قابلیت تولید در و پنجره دوجداره چوبی نیز مهیا شده است و با به کار گیری از پوشش های مناسب ، پوشش pvc ، پوشش فایبرگلاس و پوشش آلومینیوم ، می توان پروفیل چوبی در و پنجره را در مقابل شرایط جوی و ورود آب باران استحکام بود.

پنجره دوجداره upvc

pvc ماده ای است با قابلیت بازیافت و تولیدات آن در کارخانه فقط یک درصد آلودگی کل ناشی از مصارف گاز و نفت را میسازند و انرژی مصرفی برای ساخت پنجره upvc سه برابر کمتر از انرژی مصرف شده برای تولیدات آلومینیومی است. پروفیل پنجره  upvc دارای استحکام بالایی در مقابل پوسیدگی ، خوردگی ، و جذب گرد و غبار است که این امر سبب راحت کردن نگهداری و بالا بردن طول عمر پروفیل پنجره یو پی وی سی می شود. با توجه به روش رنگ آمیزی پروفیل های pvc و یا upvc، با گذر زمان تغییری در شکل ظاهری رخ نمی دهد و رنگ این پروفیل ها ثابت می ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.