پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی کرج

انواع شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی کرج:شیشه لاکوبل رنگی با رنگ های زیبا شکلی از یک رنگین کمان ایجاد میکند که طرف محیط های کوچک و مراکز اداری تجاری کاربرد بسیاری دارد. شیشه رنگی لاکوبل مورد توجه صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی بوده و برای تولید میز و پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور برای دکوراسیون دفترهای اداری، رستوران، فروشگاه، آشپزخانه، حمام و محیط مسکونی بسیار جذاب می باشد.

انواع شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی کرج

این گونه شیشه در برابر نم و حرارت مستحکم بوده و مانع از نفوذ نم به دیوار و لایه های دیگر نیز میشود. درضمن رنگ های به کار برده در این نوع شیشه از انواع  شیمیایی نبوده و سبب آلودگی محیط نمی شود. یک گونه لایه پولی پروپیلن در پشت این شیشه استفاده شده که سبب مانع شدن از شکست و ریختن شیشه شده و همانطور در برابر ضربه و رطوبت شیشه را مستحکم می سازد.

عرضه گونه های شیشه های دکوراتیو رنگی در 52 رنگ با نام تجاری لاکوبل از 4 میلیمتر تا 10 میلیمتر با مزایا زیر عرضه می شود:

 به علت تکنولوژی استفاده شده در ساخت این گونه شیشه ها نور فضای درونی شدید میشود و لازم به استفاده از لامپ های معمول نمی باشد، در نتیجه مصرف انرژی پایین می یابد.

این گونه شیشه ها به علت رفلکس نور، محیط را بزرگتر و زیباتر به نمایش میگذارند

شیشه رنگی

اگر حوالی خود را بنگرید متوجه می‌شوید که تمام شیشه‌های محیط اطراف شما شفاف و سفید نیستند، بلکه می‌توانند شیشه‌های رنگی باشند که در محیط های مختلف به کار برده شده اند. در قدیم ایرانیان برای تولید درب و پنجره ‌های مشبک و ارسی از شیشه‌های رنگی استفاده کثیری می‌کردند. هنرمندان قطعات شیشه‌های رنگی گوناگون را می‌بریدند و در کنار هم جفت می‌کردند تا پنجره‌های زیبایی صورت بگیرد که تبدیل به یک اثر هنری بسیار شکیل می‌شد

تاریخچه شیشه رنگی

در دوران های گذشته معماران انواع شیشه‌ رنگی را در پنجره‌ها و در به صورت مشبک استفاده می‌کردند که هم سبب حفاظت در مقابل آفتاب می‌شد و هم نور در رنگ‌های متنوع و متعدد منعکس می‌شد. این کار سبب جلوه دادن خاص به تزئینات ساختمان می‌شود، البته کویر نشینان معتقد هستند که شیشه‌های رنگی علاوه بر زیبایی که به بنا می‌دهند سبب می‌شوند تا خزندگان را فراری دهد. شیشه‌کاری در پنجره‌ها در قرن اول به وسیله رومی‌ها خلق شد و در قرن نهم با زیاد شدن ساخت کلیساها ساخت شیشه‌های رنگی افزایش یافت که تا قرن دوازدهم توسعه آن ادامه داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.