پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع پنجره قدی دوجداره مخصوص ویلا عایق

انواع پنجره قدی دوجداره مخصوص ویلا عایق:هیچ قسمتی مانند پنجره ها نمای خارجی خانه و ساختمان شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد که خوشبختانه در طرح ها و مدل های مختلف و جذابی عرضه و تولید می شود. پنجره های دوجداره زیبا گرما و مهمان نوازی شما را منعکس می کنند. با طراحی پنجره های دوجداره نمای خارجی این فرصت را پیدا می کنید که نواقص احتمالی در نمای خانه خود را پنهان کنید و چشم ها را به سمت پنجره ها بکشید.

انجام بازسازی خانه می تواند وقت گیر و هزینه بردار باشد. شاید خانه شما سبک خاصی نداشته باشد اما همچنان قابل استفاده باشد. با تغییر پنجره ها در نمای خانه می توانید با صرف کمترین هزینه، گوشه ای از یک سبک خاص، مدرن، فرانسوی، مدیترانه ای و …، را در نمای خانه خود به کار ببرید.

 انواع پنجره قدی دوجداره مخصوص ویلا عایق

استفاده از پنجره های قدی در طراحی داخلی فضا، مزایا و معایبی دارد و البته به سلیقه ی طراح و کارفرما نیز بستگی خواهد داشت. در این بخش قصد داریم به بررسی طرح سه منزل مسکونی بپردازیم که در آنها، پنجره های قدی کف تا سقف مورد استفاده قرار گرفته اند. سبک طراحی این واحدهای مسکونی مدرن و مینیمال است.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پنجره های upvc قدی در یک واحد مسکونی یا غیر مسکونی، فراهم شدن امکان استفاده از منظره ی پیرامون است و البته نیاز است که این منظره وجود داشته باشد تا بکار بردن این نوع پنجره در طراحی توجیه داشته باشد. با آرل همراه باشید

طراحی داخلی آپارتمان اول توسط طراحی هلندی Sam Habbaba انجام شده است. پنجره های بزرگ نشیمن را می توانید در تصویر بالا ببینید. در طراحی و دکوراسیون داخلی این خانه از چوب به وفور استفاده شده است. کفپوش چوبی، قفسه های چوبی و ... همه از علاقه ی طراح به متریال چوب حکایت دارد. بر همین اساس فریم پنجره ها نیز چوبی در نظر گرفته شده است. علاوه بر چوب رنگ خاص آن، فضا بیشتر به رنگ سفید است و طراح در بستر رنگ سفید چوب را بکار برده است تا بر روی آن تاکید ویژه ای داشته باشد  .

انواع پنجره قدی دوجداره

پنجره هایی که ارتفاع آنها از عرضشان بیشتر است به خانه عظمت و شکوه می دهند. وجود چنین پنجره هایی چشم را با بالا می کشد و متوجه خطوط زیبای سقف خواهد کرد. چندین پنجره دوجداره قدی و باریک دور تا دور خانه می توانند جایگزین یک پنجره بزرگ و عریض شوند. در عین حال به خانه شما ظاهری شخصی می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.