پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

مدل پنجره دو جداره جدید یو پی وی سی در کرج

مدل پنجره دو جداره جدید  یو پی وی سی در کرج: پنجره های  مستطیلی و مربعی متداول ترین مدل پنجره های دوجداره جدید است که برای ساختمان شهری و روستایی استفاده میشود. شاید تک و توک ساختمانی پیدا شود که از مدل پنجره جدید و کمتر استفاده شده ای در نمای خود استفاده کند مثلا می توان مساجد را مثال زد که پنجره هایی حلالی دارند اما حتی پنجره های مساجد نیز طرحی تکراری به خود گرفته اند       .امروزه برخی از طراحان و معماران بدنبال سنت شکنی بوده و می خواهند روحی تازه به دیزاین و شکل پنجره ها بدمند طوریکه هم نمای خارجی و هم نمای داخلی آنها شگفت انگیز و چشم گیر جلوه کند. .

مدل پنجره دو جداره جدید یو پی وی سی در کرج

 تحقیقات کارشناسان انرژی نشان می دهد که ۴۰ درصد ازهدر رفت انرژی در ساختمان ها و منازل از طریق پنجره ها صورت می گیرد. یکی از مهمترین روش ها برای جلوگیری از این اتلاف انرژی بهره گیری از پنجره های جدید یو پی وی سی  است. عموما پنجره های دو جداره در میان مردم با عنوان “پنجره یو پی وی سی “شناخته می شوند. در این بخش قصد داریم ۱۰ مدل جدید از پنجره دوجداره یا پنجره upvc را خدمت شما معرفی کنیم. اما بد نیست قبل از معرفی این مدل پنجره به مزایا و معایب آن نیز اشاره ای مختصر داشته باشیم. با خانه طرح همراه باشید.

پنجره دوجداره یا بهترین پنجره یو پی وی سی جدید را می توانید با توجه به سبک نمای ساختمان مورد نظرتان به شکل های مختلفی طراحی و اجرا کنید. بنابراین چه نمای کلاسیک داشته باشید و چه نمای مدرن ، پنجره های یو پی وی سی شما را ناامید نخواهند کرد.

مزایای پنجره دوجداره upvc چیست؟

۱-  رنگهای متنوع
۲-  ایمنی بالا
۳- عایق صوتی
۴- عایق حرارتی
۵- عایق الکتریسیته
۶- عایق در برابرنفوذ آب و گرد و غبار

مدل پنجره دو جداره جدید

منظره و هوای سالم و تازه ای که از پنجره خود مشاهده می کنید قطعا تاثیر خیلی زیادی در احساس شما در خانه خواهد داشت. قطعا در زمانی که بخواهید خاساختمانی جدید بسازید و یا آن را بازسازی و محل پنجره های خود را تعیین کنید با گزینه و انتخاب های وسیعی در این زمینه رو به رو خواهید شد. نحوه انتخاب مدل پنجره در محل قرارگیری آن، اندازه، شکل، ساختار، عملکرد و مواد تشکیل دهنده آن قطعا می تواند تاثیر بسزایی در فضای خانه شما داشته باشد

معایب پنجره دوجداره یو پی وی سی
۱-  از پنجره upvc در مراکز آزمایشگاهی و شیمیایی استفاده نکنید.
۲- از پنجره های upvc در مراکز حرارتی مثل کوره ها استفاده نکنید.
۳- از مواد شوینده مثل وایتکس برروی پروفیل پنجره خودراری کنید.
۴- در مناطق خیلی سرد یا گرم از پروفیلهای مقاوم استفاده کنید.
۵- پنجره های upvc دسته دوم فقط جنبه ظایعات پلاستیکی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.