پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

مراحل ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی

مراحل ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی:در این نوبت این است که طرح ها وارد یازانه ها شود پردازه ها صورت گیرند.تا دستگاه ها شروع بع ساخت در و پنجره دوجداره نمایند.در نهایت دستگاه های CNC شروع به کار می کنند

 

مراحل ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی

یارانه های به این شکل عمل می کنند که طرح ها و داده های پردازش شده توسط خود را به دستگاه ها می فرستند.تا دستگاه های اتوماتیک بتوانند با دقت بالا اعمالی همچون برش و جوش را انجام دهند.مراحل و پردازش های لازم بر سر پروفیل UPVC به صورت زیر خلاصه می شود.

دریچه هایی برای خروج اب باران تعبیه میشود و دو سر پروفیل ها با اره های مخصوص برش داده می شود.برش و قرار دادن پروفیل های گالوانیزه و در نهایت اتصال ان با پیچ درون پروفیل های دوجداره.سوراخ کردن محل دستگیره ها به درب و پنجره و پروفیل های دوجداره را به هم متصل می کنند.در اخر محل جوش پروفیل ها تمیز شده و اثرجوشکاری باید از بین برود و یک دست شود.در اخرین مرحله یراق الات و دستگیره ها و زوار ها باید نصب شود . 

مرحله کنترل کیفیت و رفع ایرادات و رگلاژ پنجره:

در مرحله اول  قبل از فروش پنجره دوجداره برای اینکه از محصول ساخته شده اطمینان حاصل کنیم.

باید انواع تست و ازمایشات کنترل کیفیت بر محصول انجام شود تا در صورت وجود کوچک ترین ایراد در محصول از فروش پنجره دوجداره معیوب جلو گیری شود.

 

ازمایشاتی از قبیل:

  •  تست  مقاومت بر روی جوش های پنجره
  • تست مقاومت فشار
  •  تست مقاومت در اثر زلزله.

همچنین با نصب پنجره دوجداره بر روی دیوار های مصنوعی و انجام ازمایش مختلف میزان مقاومت انرا می سنجند. سپس در و  پنجره دوجداره upvc  به قسمت ریگلاژ منتقل می شوند

در انجام تمام لقی ها و ایرادات ریز را میگیرند تا درب و پنجره کاملا محکمی به مشتری تحویل داده شود.

ایرادات موجود در هنگام باز و بسته شدن و قفل شدن را میگیرند. در اخر محصول را به انبار ها می برند تا در وقت تعیین شده توسط مشتری برای نصب می برند.

نصب در و پنجره دوجداره :

در مورد این مرحله کاملا در مقاله نصب درب و پنجره دوجداره به طور کامل توضیح داده شده است.

اما لازم است مختصر توضیحی در این مقاله داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.