پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره وین تک شیراز upvc

قیمت پنجره دوجداره وین تک شیراز upvc: ابعاد و اندازه پنجره،  متریال استفاده شده و رنگی یا ساده بودن پروفیل UPVC ، همچنین نحوه باز و بسته شدن پنجره که با پنجره های یو پی وی سی در بازار شناخته می‌شود.البته همه سفارشهای ساخت در و پنجره یو پی وی سی به بناهای در حال ساخت برنمی‌گردند . بسیاری از مشتریانی که سفارش ساخت در و پنجره UPVC نزد مجتمع پنجره ماندگار ثبت می‌کنند، با هدف بازسازی و نوسازی محل کار یا زندگی خود ، بهبود بهره وری انرژی و جلوگیری از هدرفتن انرژی و یا کم صدا کردن بنا، به پنجره‌های دو جداره و سه جداره UPVC فکرمی‌کنند

تعویض و نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره وین تک شیراز upvc

قیمت پنجره های دوجداره وین تک را حتما باید با استفاده از نرم افزار مخصوص این کارمحاسبه کرد. بدلیل این که محاسبه این پنجره ها روند پیچیده ای دارد و به عوامل زیادی بستگی دارد. در ادامه ی مقاله به بررسی این عوامل و فاکتور ها میپردازیم. البته بهتر است برای بدست آوردن قیمت دقیق پنجره مورد نظر خود با کارشناسان پنجره ماندگار تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید. برای اطلاع از شماره های تماس ما به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.


درب و پنجره upvc ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره وین تک

عواملی که باعث تغییر در قیمت درب و پنجره های دوجداره میشود

نوع پروفیل : پروفیل پنجره های دوجداره انواع مختلفی دارد که میتوان به چند بخش تقسیم بندی کرد: تعداد حفره های پروفیل، عرض پروفیل، رنگ پروفیل. براساس تمام این موارد پروفیل های مختلفی وجود دارد که قیمت های مختلفی نیز دارند.

سایز پنجره: هنگامی که سایز پنجره زیاد بشود مقدار پروفیلی که استفاده میشود نیز افزایش پیدا میکند بنابراین قیمت نیز متغیر میشود.

رنگ پروفیل: قیمت پروفیل پنجره وین تک به رنگ پروفیل نیز بستگی دارد که رنگ سفید ارزانترین نوع آن است.

نوع یراق آلات و دستگیره: نوع و مارک یراق آلات بسیار متنوع است و نوع بازشو پنجره ها براساس نوع یراق آلات است و این اساس قیمت آنها تغییر میکند.

نوع شیشه: در ساخت این نوع پنجره ها میتوان از شیشه های یک جداره، دوجداره استفاده کرد و همچنین رنگ و نحوه ساخت شیشه نیز باعث تغییر در قیمت میشود.

هزینه نصب: هزینه ی نصب این نوع پنجره ها ۱۰ تا ۲۰ درصد از کل هزینه را شامل میشود.

برای این که بتوان شرکت های تولیدکننده درب و پنجره دوجداره را با یکدیگر مقایسه کرد، باید به عوامل زیر توجه کرد: 

برند یراق آلات مورد استفاده

برند پروفیل مورد استفاده

سابقه شرکت

کیفیت تولید و دستگاه های مورد استفاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.