پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نمایندگی فروش پروفیل وین تک در تبریز

نمایندگی فروش پروفیل وین تک در تبریز: اولین بخش از اجزای تشکیل ‌دهنده پنجره یو پی وی سی وین تک به کیفیت یا برند پروفیل انتخاب ‌شدهمربوط میشود. متأسفانه تولید کنندگان در وپنجره‌های دوجداره تنها به نام یا برند پروفیل‌ها توجه ندارند. از دو منظر کیفیت پروفیل‌ها ملاک ارزیابی قرار می گیرد؛ یکی از منظر شیمیایی و دیگر از جهت فیزیکی، از جهت ابعاد فیزیکی افراد می‌توانند کلیات مورد اشاره را از نزدیک ببینند و از فروشنده اطلاعات دقیق تری بخواهند از جمله اینکه سری پروفیل چیست؟ منظور از سری پروفیل عرض پروفیل است که می‌تواند ۶، ۷، ۸ سانتی متر و بالاتر باشد تاج پروفیل هم همان ارتفاع پروفیل است و هرچه تاج پروفیل بیشتر باشد، سطح کلاس فنی پروفیل بیشتر خواهد‌بود.

profile upvc

نمایندگی فروش پروفیل وین تک در تبریز

پروفیل‌های سه محفظه‌ای

این سری از پروفـیل های وین تک طبق اسـتاندارد های رده اول این صنعت که از جمله آن رعایت ضـخامت 3 میلی متر برای دیـوارهای اصلی پروفیل می باشد؛ با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و تولید گردیده است.همچنین در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب، به راحتی امکان پذیر می کند.

پــروفیل‌های پـنـج محفظه‌ای

این سری از پروفیل وین تک با رعایت ضخامت 3 میلی متری دیواره های اصلی، عرض 70 میلی متر و داشتن پنج محفظه تأثیر قابل توجهی در جلوگیری از اتلاف انرژی داشته و برای شرایط آب و هوایی بسیار سخت، ایده آل می باشند.همچنین با توجه به ابعاد و طراحی خاص، دارای استحکام و استواری بالاتری بوده که برای درها و پنجره هایی با ابعاد بزرگ یا به کار رفته در ساختمان های بلند مرتبه که فشار باد زیادی را تحمل می کنند، بسیار مناسب می باشند  

در و پنجره دوجداره upvc وین تک.

نمایندگی فروش پروفیل وین تک

زوایای پنهان کیفیت پروفیل یو پی وی سی وین تک
 جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل‌های یو پی وی سی است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. پروفیل یو پی وی سی و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل وین تک، پودر پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید است و ۲۰ تا ۳۰ درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی ۲۰ درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل یو پی وی سی برابر با ۸۰ درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت پروفیل و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.