پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش یراق پنجره دوجداره عایق دکوری لاهیجان

فروش  یراق پنجره دوجداره عایق دکوری لاهیجان: یکی از مهترین بخش های پنجره عایق، یراق پنجره دوجدارهمی باشد. یراق در پنجره upvc نقش مهمی را ایفا می کند، در واقع بعد از پروفیل عایق در پنجره عایق، یراق مهمترین وظیفه را ایفا می کند. یک تولیدکننده خوب باید بداند که براساس عرض و ارتفاع بازشوها و وزن لنگه های بازشو پنجره upvc و نوع کاربری بازشو، چه نوع یراقی را انتخاب نماید تا پنجره عایق در طی زمان استفاده هیچگونه افتی در عملکرد بازشوهایش پیدا نکند. انتخاب یراق مناسب جهت پنجره عایق هنر تولیدکننده است که بسیار زیاد ارتباط مستقیم با تجربه تولیدکننده دارد. در ذیل به بخشی از وظایف یراق در پنجره عایق می پردازیم:


 

فروش یراق پنجره دوجداره عایق دکوری لاهیجان



چند نکته در خرید یراق پنجره دوجداره:

تحمل وزن اولین نکته مهم و قابل‌ توجه در خرید یراق‌آلات محسوب می‌شود. حداقل وزنی که سیستم یراق در اندازه‌‌های مختلف بازشو باید تحمل کند، صد کیلوگرم است. برای رسیدن به این هدف، مقاومت، اندازه و وزن لولاها باید دقت شود.

یکی از مهم‌ترین و بنیادی‌ترین نکته در خرید انواع یراق‌آلات، عایق بودن آن است که باعث جلوگیری از آلاینده‌های محیطی و صوتی می‌شود.

یکی از نکات مهم جهت خرید بهترین پنجره دوجداره این است که پروفیل‌های غیراستاندارد که در آن درصد افزودنی‌های لازم تبدیل PVC به UPVC رعایت نشده، خریداری نشود، زیرا این پروفیل‌ها دارای ثبات کیفیت نیستند و در درازمدت تغییر رنگ و شکل می‌دهند.


فروش  یراق پنجره دوجداره عایق لاهیجان

1. تحمل وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره پنجره عایق دکوری:

یراق یک بازشو پنجره یو پی وی سی با توجه به عرض و ارتفاع بازشو مشخص می گردد. در واقع باید یراقی در نظر گرفته شود که وزن بازشو را بتواند در پنجره عایق تحمل نماید. متأسفانه امروزه جهت پایین آوردن قیمت پنجره upvc، یراق مناسب با عرض و ارتفاع بازشو را در نظر نمی گیرند و بازشو پنجره عایق پس از مدت کوتاهی به علت وزن زیاد لنگه و شیشه دوجداره از محل لولاها شکسته می شود.

2. آب بندی کامل پنجره عایق توسط یراق:        

عملکرد یراق پنجره در هنگام بسته شدن بازشو پنجره عایق همانند اهرمی است که بازشو پنجره را به لاستیک های EPDM می فشارد. هر چقدر یراق بتواند بازشو را در هنگام بستن پنجره عایق بفشارد پنجره از آب بندی بهتری برخوردار است.

در واقع وظیفه یراق علاوه بر عملکرد باز و بسته کردن پنجره عایق، وظیفه عایق کردن پنجره دوجداره را بر عهده دارد به طوریکه وقتی در یک پنجره عایق از یراق استاندارد و مناسب استفاده گردد، در هنگام بسته بودن بازشو عایق، هیچگونه گرد و غبار و سوز و سرمایی از مابین بازشو و درزهای لولا عبور نخواهد کرد و پنجره عایق کاملاً عایق است.



یراق پنجره دوجداره


3. ایمنی و ضد سرقت بودن پنجره عایق توسط یراق:

عملکرد یراق پنجره یو پی وی سی طوری است که امکان باز شدن لنگه بازشو پنجره را از بیرون نمی دهد، در یراق های دوحالته پنجره عایق از چهار طرف قفل می شوند و توسط زائده های قارچی شکل پنجره عایق کاملاً قفل و ضدسرقت می گردند.

4. مقاومت بالای یراق در برابر زنگ زدگی و رطوبت:

اگر یراق مناسب و با کیفیت جهت پنجره عایق upvc انتخاب گردد در زمان های بارندگی و یا رطوبت زیاد و یا در مناطق سردسیری، گرمسیری و مرطوب، هیچگونه تأثیری در نوع آلیاژ یراق نخواهد داشت شرایط آب و هوایی منطقه، در نتیجه در عملکرد لولاها و یراق ها و دستگیره، در اینگونه مناطق هیچگونه اثر منفی نخواهیم دید. پس خیلی مهم است که جنس لولا ها و یراق آلات و دستگیره با توجه به شرایط استفاده پنجره عایق انتخاب گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.