پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت یراق پنجره دوجداره درجه یک روتو آلمانی باکیفیت

قیمت یراق پنجره دوجداره درجه یک روتو آلمانی باکیفیت: یراق آلات می بایست دارای مشخصه بارز فنی باشند از جمله : یراق آلات پنجره های دو جداره یو پی وی سی روتو بایستی از آلیاژ مناسب و مقاومی ساخته شده باشد. یراق آلات استانداردآلمانی روتو توانیی تحمل وزن بالا را دارا می باشد. یراق آلات آلمانی پنجره دوجداره از مکانیزم تولید بالا و دقیقی برخوردار میباشد تا در طول زمان استفاده همچنان تحرکات مکانیکی درستی را حفظ نماید. یراق آلات تک حالته استاندارد یو پی وی سی روتو از قطعاتی چون  اسپانیولیت، دستگیره ها، لولا، جلو قفلی تشکیل شده اند.

یراق آلات VHS ترکیه

قیمت یراق پنجره دوجداره درجه یک روتو آلمانی باکیفیت

اسپانیولیت: از آلیاژ مرغوب و از قسمت چرخ دنده تولید می گردد که سبب می شود در طول زمان فرسوده نشود و  جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.  بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره یو پی وی سی در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

دستگیره ها: معمولا جنس دستگیره های پنجره دو جداره یو پی وی سی از آلومینیوم یا پلاستیک است و نکته مهم که در دستگیره های پنجره های یو پی وی سی  باید به آن توجه داشت ارتفاع آنهاست، زیرا ارتفاع دستگیره همچون  اهرم عمل کرده و باعث فشار کمتری در هنگام استفاده از پنجره می شود. در دستگیره های ارزان قیمت چون تولید کنندگان از وزن و ارتفاع آن کم می کنند، دستگیره ها شکننده بوده و زود می شکنند. بنابراین باید در تولید پیچ دستگیره ازآلیاژ مرغوب استفاده نمود تا در هنگام استفاده و نصب روی پنجره شکسته نشود.

لولا: باز شوی پنجره های یو پی وی سی تک حالته باید دارای لولای ۷۵ میلیمتری و وزن استاندارد در حدود ۸۰ گرم باشند. و اگر وزن لولاها از این میزان استاندارد کمتر شود باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره میشود.

جلو قفلی: این قطعه هر چند که ساده به نظر می رسد ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره دو جداره یو پی وی سی ایفا می کند . وزن استاندارد جلو قفلی در حدود ۱۳ گرم است که البته نوع ۷ گرمی آن هم موجود است ولی به دلیل وزن کمتر زود میشکند         .

فروش یراق آلات پنجره دوجداره

قیمت یراق پنجره دوجداره درجه یک روتو

لازم است متذکر شویم که تضمین کیفیت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تنها در گرو استفاده از پروفیل مصرفی باکیفیت و انواع یراق آلات مرغوب روتو آلمانی نبوده و عواملی چون تولید و نصب استاندارد نیز نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در تامین کیفیت لازم برای درب و پنجره دو جداره در صنعت یو پی وی سی می باشد. مرحله نصب اهمیت بسیار زیادی  دارد بطوری که نصب استاندارد و با کیفیت میتواند ۵۰% کیفیت محصول را تضمین نماید . در صورت عدم نصب صحیح انبوهی از مشکلات اعم از عبور گرد و غبار ، صدا و آب باران  ایجاد می شود و همچنین ریگلاژ بدرستی صورت نخواهد گرفت و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.