پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره در رشت مخصوص هوای شرجی

قیمت پنجره دوجداره در رشت مخصوص هوای شرجی: استفاده از  پنجره دوجداره و استاندارد جهت کنترل مصرف انرژی به خصوص در مناطق مرطوب و شرجی همچون رشت  الزامی است.بر خلاف ظاهر ظریف این محصول ، پنجره UPVC دارای بیشترین ضریب امنیتی و استحکام است . مقاومت پروفیل یو پی وی سی به دلیل دارا بودن ساختار شبکیه این نوع پروفیل UPVC که ضریب مقاومت ضربه ای آن را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف است یعنی این بازشوها در پنجره ها از سه طرف پنجره در قاب قفل می شوند بنابراین سارقین نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند. لذا این محصول از نظر امنیت دارای قابلیت بسیار بالاتری از پنجره های دیگر می باشد.


 قیمت پنجره دوجداره در رشت مخصوص هوای شرجی

در و پنجره دو جداره UPVC از اجزاء زیر تشکیل می گردد که در محاسبه قیمت آن موثر می باشد:

پروفیل یو پی وی سی پنجره های دوجداره که شامل پروفیل فریم پنجره(Frame) , پروفیل میانی (Mullion) , پروفیل لنگه (بازشو) پنجره یا در (Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به شرایط خاص محل نصب در یا پنجره. معمولا پروفیل مصرفی بر اساس متر طول محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل UPVC و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد

شیشه دوجداره مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. شیشه می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی و ... باشد.

قیمت پنجره دوجداره در رشت

یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره که شامل لولاها , قفل , دستگیره , اسپانیولت و ... که معمولا بصورت تعدادی در محاسبه قیمت وارد می شود

سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی در و پنجره دوجداره در هنگام نصب این نوع پنجره ها

علاوه بر موارد فوق هزینه مونتاژ و نصب در و پنجره دو جداره که معمولا 10 درصد قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است.

نرم افزار های محاسباتی بسیاری جهت طراحی و محاسبه قیمت پنجره دوجداره موجود می باشد که کار محاسبات را آسان  نموده , احتمال اشتباه محاسباتی را به حداقل می رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.