پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره خوزستان باکیفیت انواع رنگها

قیمت پنجره دوجداره خوزستان باکیفیت انواع رنگها: فاکتورهایی که برای خریدانواع مدل پنجره دوجداره باید در نظر بگیرید موقعیت جغرافیایی، ابعاد پنجره دوجداره،نوع پنجره دوجداره، مدل طراحی شده پنجره یو پی وی سی ، کاربرد و کیفیت پنجره upvc، عملکرد پنجره دوجداره، جنس قاب پنجره دوجداره، چنس شیشه پنجره دوجداره، روش نصب پنجره دوجداره، و سایر متغیرها توجه کرد.تمام این نکات را در مقالات جداگانه به آنها پرداخته ایم.

قیمت پنجره دوجداره خوزستان باکیفیت انواع رنگها

پنجره دوجداره ثابت رنگی :

شکل این نوع پنجره به این صورت است که کاملا ثابت بوده و بازشو نیست. این نوع پنجره جزو پراستفاده ترین نوع پنجره دوجداره است. بدلیل استفاده نکردن از یراق آلات در این نوع پنجره؛ از قیمت کمتری برخوردار است و همچنین عایق بهتری در برابر گرما، سرما و گرد و غبار میباشد.

پنجره دوجداره تک حالته رنگی:

که نام دیگر آن پنجره دوجداره لولایی میباشد. شکل باز شدن این پنجره به این صورت است که روی یک محور افقی باز میشود. از نظر قیمت پنجره دوجداره از نوع ثابت آن گرانتر میباشد و در جایگاه دوم قرار دارد.

پنجره دوجداره دو حالته رنگی:

شکل این نوع پنجره دوجداره به این صورت است که از دو محور افقی و عمودی بار میشود و کاربرد زیادی دارد. همچنین این نوع پنجره بدلیل انعطافی که دارد بسیار محبوب است. این پنجره مناسب جاهایی است که پرده نصب شده و با باز کردن پنجره مدل پرده بهم میریزد؛ اما با این نوع پنجره پرده ثابت میماند و همچنین میتواند باعث تهویه هوا نیز بشود.

پنجره بازشو لولایی رنگی:

این نوع پنجره دوجداره به این صورت است که با استفاده از لولا پنجره هم به داخل و هم به بیرون باز میشود. این پنجره در برابر گرما، سرما و گردو غبار کاملا عایق است. همچنین میتوان از این نوع در کنار پنجره ثابت استفاده کرد که ترکیب زیبایی را میسازند . در تمام بخش های ساختمان میتوان از پنجره بازشو لولایی استفاده کرد.

پنجره کلنگی رنگی:

در این نوع پنجره دوجداره، لولاها در قسمت پایین پنجره وجود دارند و از بالا باز میشود. که باعث میشود تا تهویه به صورت حداکثری انجام شود. این پنجره ها در سرویس های بهداشتی کاربرد دارند زیرا فقط لازم است تا تهویه انجام شود و نور به داخل بیاید. اکثرا این پنجره در سایز های کوچک ساخته میشود.

پنجره آکاردئونی:

این مدل پنجره دوجداره برای قسمت هایی مناسب است که متراژ زیادی پنجره لازم دارد. باز و بسته شدن این نوع پنجره به صورت جمع شونده میباشد که بسیار آسان و زیبا است.

پنجره سایبانی رنگی:

این نوع پنجره به همراه دیگر مدل های پنجره دوجداره استفاده میشود و بیشتر در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد زیرا تهویه را به خوبی انجام میدهد. همچنین این نوع پنجره دوجداره هم به داخل و هم به بیرون باز میشود.


قیمت پنجره دوجداره خوزستان باکیفیت

نمایندگی خوزستان تولید کننده درب و پنجره upvc

تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل پنجره ماندگار در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار سایان وین قرار گرفته است.

از جمله نکاتی که پنجره سازان وین تک را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد

میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد. 

نمایندگی درخوزستان تولیدی درب و پنجره upvc

پنجره سازان پنجره ماندگار در تولید و نصب این محصول سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را در خوزستان داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان میباشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.