پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع مدل پنجره upvc وین تک همراه پرده کرکره

انواع مدل پنجره upvc وین تک همراه پرده کرکره: پنجره های upvc وین تک در انواع سبک ها و مدل ها، قاب ها و شیشه های چند جداره متفاوت و متنوعی می توانند در دسترس قرار بگیرند و با سفارش و سلیقه مشتریان ساخته شوند. که این سه مورد می توانند تعیین کننده اصلی قیمت پنجره دوجداره باشند. طبق ادعایی که برخی از سازندگان پنجره دوجداره وین تک دارند بیش از 750 نوع متفاوت از پنجره را به شما ارائه می دهند که می تواند دایره انتخاب بسیار متنوعی را به شما بدهند. این مساله به شما اجازه می دهد هر نوع پنجره ای را متناسب با خانه خود انتخاب کنید.


 انواع مدل پنجره upvc وین تک همراه پرده کرکره

پنجره های غیر قابل باز شدن:

به عنوان پنجره تصویر هم شناخته می شوند که امکان ورود بیشترین حد ممکن نور را بدون ورود هوای ناخواسته و حشرات فراهم می کند. در کلان شهر هایی مثل تهران انتخاب خوبی است و به نما شکل امروزی و مدرن می بخشد. این پنجره ها همچنین در فضای داخلی ساختمان هم استفاده می شوند. 

پنجره کوچک:

این طرح از پنجره های دوجداره از دو یا سه قسمت تشکیل شده اند که هم باعث ورود نور بیشتری به اتاق می شود و هم استایل شیک تری به نما می دهد. 

پنجره لولا دار:

یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع پنجره در نمای ساختمان است. این پنجره که به شکل در باز می شود، باعث ورود بیشترین هوای ممکن می شود و همچنین دید باز و خوبی از منظر اطراف فراهم می کند. 

پنجره شیب دار:

این نوع پنجره های یو پی وی سی که هنگاه باز شدن روی شیب اریب میچرخند، باعث ایجاد نمای ظریف ومدرن در ساختمان می شوند. علاوه بر تامین نور زیاد و هوای آزاد، کنترل بیشتری برای ساکنین فراهم میکند. 

پنجره کشویی:

یکی از متنوع ترین و راحت ترین سبک های طراحی پنجره upvc وین تک است که برای محیط هایی با مناظر زیبا و پنت هاوس ها مناسب است. 

پنجره دو قسمتی:

به عنوان نوعی ارسی هم شناخته می شوند. علاوه بر جذابیت و زیبایی که به نما می دهند، نگهداری و تمیز کردن آن آسان است و استایل کلاسیک و مدرن را به طور همزمان فراهم می کند.

پنجره های بادگیر:

برای ایجاد جریان هوای طبیعی در تمام فصول سال انتخاب مناسبی است و علاوه بر زیبایی باعث فراهم شدن نمایی زیبا می شوند. 

پنجره upvc وین تک 

 انواع مدل پنجره upvc  همراه پرده کرکره

پنجره های ترکیبی:

نوعی پنجره دوجداره upvc محبوب و انعطاف پذیر که با هر سلیقه و سبکی تطبیق پذیرند. مزیت این نوع پنجره ها این است که می توانید از شکل یکپارچه و محکم پنجره در نما استفاده کنید و همزمان میزان دسترسی خود به نور و هوای آزاد را تنظیم کنید. 

پنجره ویلایی:

برای ایجاد طراحی های باز و زیبا مورداستفاده قرار می گیرند. با وجود استفاده از نور و هوای تازه اجازه ورود حشرات و جانوارن را از پنجره نمی دهد.


پنجره تمام شیشه:

راه حل خوبی برای روشن کردن فضای داخلی خانه است و آن را بزرگتر جلوه می دهد. همچنین وجود شیشه های سرتاسری و کامل نمای، بیرونی ساختمان را زیبایی و وحدت می بخشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.