پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید پنجره از نمایندگی لاهیجان همراه توری کشویی

خرید پنجره از نمایندگی لاهیجان همراه توری کشویی: در و پنجره دو جداره یو پی وی سی در لاهیجان با توری کشویی یکی از رایج‌ ترین و پرطرفدارترین انواع پنجره بوده‌اند و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر انواع در و پنجره ربوده‌اند. آشکار است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این پنجره‌ها دارند. در و پنجره‌های دوجداره از لحاظ مقاومت و دوام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوت‌های ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. البته این دوام و استحکام ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه و اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره‌ها دارد.


خرید پنجره از نمایندگی لاهیجان همراه توری کشویی

تنوع بسیار بالا در بازشوها:

یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره دوجداره علاوه بر ضریب امنیتی بالا، مزایای دیگری نیز دارند که از مهم ترین آنها امکان بهره‌گیری از تنوع بسیار بالا در بازشوها است. در واقع هنگام طراحی و ساخت پروفیل‌ها و یراق‌آلات در و پنجره دو جداره یو پی وی سی پیش‌ بینی استفاده از هر نوع بازشو که به ذهن بشر خطور کند و احتمال نیاز به آن حتی در موارد معدود شده است. به عنوان مثال، در صورتی که در فضایی نیاز به اجرای پنجره‌ای به عرض ۶ متر و ارتفاع ۳ متر باشد و از طرف دیگر خریدار بخواهد پنجره اش فقط دو لنگه داشته باشد، در حالت معمول و به واسطه مواد اولیه مورد استفاده در پنجره‌های قدیمی امکان ساخت چنین پنجره‌ای وجود نداشت، اما در پنجره‌های یو پی وی سی به واسطه استفاده از پروفیل و یراق ویژه چنین پنجره‌هایی (لیفت & اسلاید) امکان ساخت چنین در یا پنجره‌ای با عرض لنگه ۳ متر وجود دارد. یا در صورتی که همین پنجره ۶ متری روبه روی منظره‌ای زیبا یا بالکنی بزرگ واقع شده باشد می توان از یراقی استفاده کرد که کل بازشوها به سمت یک طرف جمع شده و تمام دهنه ۶ متری باز شود (فولد & اسلاید).

 

امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی:

از دیگر مزایای خرید پنجره‌های دوجداره، امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی و کنترلرهای برقی یا حتی ریموتی است. بیشترین کاربرد این یراق‌آلات در مواقعی است که کاربر از تمکن مالی بالایی برخوردار باشد و به دنبال روش ها و امکاناتی است که با کمترین تلاش به امور روزمره خود رسیدگی کند و در حالی که به تماشای تلویزیون مشغول است بتواند با یک ریموت پنجره‌های خانه را باز و بسته کند. البته از دیگر امکانات این نوع یراق آلات، قابلیت اتصال در و پنجره‌ها به سیستم اتوماسیون خانه یا حتی به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان است.


 

خرید پنجره از نمایندگی لاهیجان همراه توری


امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت:


یکی از شاخص ترین خصوصیات پروفیل‌های یو پی وی سی قابلیت شکل پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف (بسته به نوع پروفیل بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) نگهداری می شود تا شرایط لارم جهت شکل دهی به پروفیل فراهم آید.

 

قابلیت بازسازی و تعویض پنجره‌های قدیمی:

یکی از امکانات بسیار کارآمد پنجره های uPVC قابلیت جایگزینی روی پنجره‌های قدیمی آهنی، آلومینیومی و چوبی است، به گونه‌ای که بدون نیاز به بنایی، هیچ گونه اثری از آثار پنجره قدیمی نمی‌ماند و در عین حال به واسطه یک عملیات اجرایی مهندسی و اصولی، هماهنگی لازم با نمای ساختمان و سایر واحدهایی که نسبت به تعویض اقدام نکرده‌اند برقرار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.