پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض درب چوبی آهنی اتاق با یو پی وی سی ویستابست

تعویض درب چوبی آهنی اتاق با یو پی وی سی ویستابست: نصاب درب دو جداره ویستابست میبایست با بالاترین دقت، درب ها را در محل از پیش تعیین شده و آماده سازی شده، نصب نماید. مشتریان بایستی در انتخاب تیم تولید و نصب درب و پنجره دوجداره دقت نمایند. سهل انگاری در نصب و تولید، خطرات بالایی داشته است که در مواردی بدلیل نصب ضعیف، درب از محل خود جدا و سقوط کرده و در نهایت علاوه بر هزینه های اضافی موجب آسیب شده است.

 تعویض درب چوبی آهنی اتاق با یو پی وی سی ویستابست

در پروسه نصب درب دو جداره upvc ، استفاده از سیلیکون یو پی وی سی فقط برای درزهایی است که پس از فیکس شدن قاب های درب در محل همچنان باقی مانده است که در حد ۲ یا نهایتا ۳ میلیمتر آن هم بصورت ممتد نباشد، تعبیه شده است. در ابعاد گیری اولیه درب دو جداره، بایستی از کل قاب در حدود ۲ یا ۳ میلیمتر کمتر محاسبه گردد تا قابها را بتوان در محل جای داد و اختلافات حاصل از ناشاقولی دیوار و چهارچوب است که بایستی با پی وی سی پر شود و حال آنکه برخی از نصاب ها چسب یو پی وی سی را متریال نگه دارنده قاب بشمار می آورند.

تعویض درب چوبی آهنی اتاق با یو پی وی سی

شاید بتوان گفت بیش از ۵۰ % کیفیت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی در نصب تامین می گردد، لذا داشتن تیم متخصص و متعهد در نصب این محصول، بسیار حیاتی است .

تیم نصب علاوه بر مسئولیت تامین کیفیت نصب محصول، بایستی در آماده سازی محل بصورت مناسب برای تعویض نصب درب دوجداره نیز مهارت کافی را داشته باشد. این تیم ها بایستی مهارت لازم برای برچیدن یا تعویض درب های قدیمی با درب دو جداره محل را نیز داشته باشند. البته برچیدن هر محصولی برای همه امکان پذیر است ولیکن در این مورد بایستی برچیدن بطوری انجام شود تا آسیبی به نواحی جانبی و به محل پروژه ایجاد نکند. در بسیاری از موارد، درب دو جداره در محل هایی استفاده می شود که در این محل ها، ساکن هستند و یا فعالیت حرفه ای جاریست که در این موارد اهمیت برچیدن بی خطر و بدون ایجاد کمترین گرد و غبار اهمیت مضاعف پیدا میکند. چرا که یکی از قابلیت های تبلیغی درب دو جداره upvc این است که مشتری بتواند بدون اینکه محل را تخلیه و ترک کند، درب های قدیمی خود را تعویض نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.