پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

کرکره گرگان مخصوص پنجره یو پی وی سی

کرکره گرگان مخصوص پنجره یو پی وی سی: جنس این نوع کرکره های مخصوص پنجره های یو پی وی سی از آلومینیوم می باشد. این پرده در وسط  شیشه دوجداره به صورت عایق شده قرار می گیرد. جایگذاری پرده کرکره شیشه دوجداره در بین شیشه مزیت های بسیار جالب و کاربردی داشته که مهم ترین این مزیت ها گرفتن حرارت تابیده شده خورشید توسط پرده کرکره، حفاظت از نور، جداکننده دید محیطی، آنتی باکتریال و بهداشتی بودن این مدل از پرده به خاطر ایزوله بودن از محیط های داخل و خارج، کاهش چشمگیر اتلاف انرژی، محافظت از شیشه دوجداره، هچمنین زیبایی آن می توان نام برد.

کرکره گرگان مخصوص پنجره یو پی وی سی

پرده کرکره مخصوص پنجره دوجداره داخل و بین شیشه دوجداره (IGBU) نوعی از پرده کرکره از جنس آلومینیوم می باشد، که در داخل و بین شیشه دوجداره جایگذاری و عایق شده است. با قرار گرفتن پرده کرکره مابین شیشه دوجداره مزیت های منحصر به فردی بوجود می آید. از جمله مهمترین مزیتها میتوان به محفوظ شدن از حرارت ناشی از گرم شدن پرده بدلیل تابش آفتاب و همچنین محافظت از نور، ایجاد جدا کننده دید محیطی، آنتی باکتریال و بهداشتی بودن پرده به دلیل ایزوله بودن از محیطهای داخلی و خارجی، کاهش دهنده قطعی هدر رفت انرژی، عدم خرابی یا شکستی به دلیل در دسترس نبودن و شیک و زیبا بودن اشاره نمود.
پرده کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره، تکنولوژی و طراحی جدیدی است که مناسب برای محیط اداری، دفتری، هتل و سویت، بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکانهای تجاری می باشد.
انواع پرده کرکره بین شیشه دوجداره با تکنولوژی و قطعات ساخت اروپا (کشور اسپانیا) و تولید شرکت روانساز راه ابریشم میباشد.

کرکره مخصوص پنجره یو پی وی سی

تکنولوژی به کار برده شده در پرده های کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره پنجره یو پی وی سی  باعث شده تا این نوع پرده در محیط های اداری، دفتری، شرکتها، هتل و سویتها، بیمارستانها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی، اتاق های تمیز و مکانهای تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این مدل از پرده که در اصطلاح به آن IGBU گفته میشود. تشکیل شده است از یک شیشه دو جداره به همراه یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده به صورت شیمیایی که در قسمت داخلی عایق آن بوتیل و پلی سولفید استفاده شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در داخل خود تعبیه کرده است. به نحوی که میتوان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر یا حالت باز و بسته نمودن پرده را انجام داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.