پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض پنجره 4 جداره مدل جدید با کیفیت

تعویض پنجره 4 جداره مدل جدید با کیفیت : امتیازی که شرکت پنجره ماندگار نسبت به رقیبان خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی با پنجره 4 جداره بدون تخریب و حتی کوچکترین صورت میگیرد. در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد پیشنهاد ویژه مشاوران ما استفاده از خدمات تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی با 4 جداره است وبهتر است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و پنجره استاندارد ساختمانی نصب گردد تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دوجداره برخوردار شده و از زندگی ماشینی دوری کنید.


تعویض پنجره 4 جداره مدل جدید با کیفیت

اما اگر منزل شما نیاز به تعمیر ندارد و انجام بنایی از وقت و حوصله شما دور است، پیشنهاد ما انجام کار تعویض بدون خرابی و بنایی است تا هزینه اضافی برای خانواده ها به بار نیاورد. برای تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما و مشاوره هیراد برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره 4 جداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

 

به طور کلی استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی احتیاج به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا الومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می دهد و هم چنین درب و پنجره 4 جداره upvc به راحتی عایق شده و در زمان کوتاه و سهولت عملیات نصب انجام می شود. در بیشتر موارد در تعویض پنجره قدیمی از پروفیل با لبه ال شکل استفاده میشود که خود علاوه بر عایق بودن بیشتر ، فریم پنجره قبلی (قدیمی) را نیز تحت پوشش قرار میدهد و باعث زیبایی و عدم دیده شدن پنجره های قبلی میشود.

 

تعویض پنجره 4 جداره مدل جدید

لزوم تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره 4 جداره upvc

صرفه جویی در مصرف انرژی

زیبایی و تنوع در رنگ و طرح

عایق صدا و. حرارت

کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی

افزایش طول عمر درب و پنجره

تعویض شیشه قدیمی پنجره دوجداره برای افزایش کارایی در مصرف انرژی

تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات

مقاومت در برابر نفوذ آب باران

عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزیها و دوام و استحکام بالا

وزن کم،قابلیت بازیافت،سهولت در نظافت و سرعت در نصب

تعویض پنجره های قدیمی و جای گزینی پنجره های upvc جدید 4جداره با سرعت بسیار بالا حتی کمتر از چند ساعت انجام میشود و هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد و باید توجه کرد که اگر چند واحد ساختمانی در یک مجتمع با هم در طرح تعویض شرکت کنند روند کار هر واحد سریع تر انجام میشود و در کنار به دست آمدن نمای زیبا ساختمان، مزایای فراوان پنجره دوجداره به خانه شما قدم می گذارد و از سر و صدای کوچه و خیابان و ورود گرد و خاک و قبوض برق و گاز با ارقام سنگین و دمای خانه نامطلوب خبری نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.