پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره ترمال بریک انواع مدل رنگه

پنجره ترمال بریک انواع مدل رنگها:درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک: پروفیلهای سیستم ترمال بریک از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. تیغه های پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود.در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک با این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت می باشد. بالا بودن استحکام، مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، اشعه UV و طول عمر بالا از مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. طی آمار و ارقام منتشر شده از سوی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، بطور متوسط ۱۰ % سطح خارجی ساختمان را پنجره و ۷۰ % از سطح هر پنجره را شیشه و مابقی را پروفیل تشکیل می دهد.

 

پنجره ترمال بریک انواع مدل رنگ ها:  در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در و پنجره ها ۳۸ % کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲ % کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما ، ۲۸ % کاهش مصرف سوخت ، ۲۰ % کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری می شود

نوع یراق‌آلات مصرفی در پنجره های یو پی وی سی با پنجره دو جداره ترمال بریک انواع مدل رنگها متفاوت است. همین تفاوت ها با توجه به این نکته که پنجره های آلومینیوم ترمال بریک انواع مدل رنگها بر اساس میزان وزن آن محاسبه قیمتی می شوند (پنجره های یو پی وی سی براساس متر طول پروفیل محاسبه قیمت می‌شود.) باعث شده قیمت نهایی فاکتور در مورد ترمال بریک انواع مدل رنگها در مقایسه با یو پی وی سی تقریباً دو برابر شود. همچنین پروفیل های یو پی وی سی تنها در دو نوع سفید و لمینیت در بازار موجود است اما پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک انواع مدل رنگها از لحاظ تنوع رنگ محدودیت ندارد و می توان با توجه به طرح و نمای مورد نظر مشتری در ساختمان، رنگ مورد نظر را انتخاب و استفاده کرد

مقایسه پنجره ترمال بریک انواع مدل رنگها با upvc از نظر قیمت

همانطور که در قبل درباره مقایسه پنجره ترمال بریک انواع مدل رنگها با upvc  گفته شد پنجره ترمال بریک انواع مدل رنگها به دلیل ساخته شدن از آلومینیوم از لحاظ قیمت از پنجره یو پی وی سی گرانتر میباشد ، حتی در بخش شیشه نیز به دلیل اینکه شیشه مورد استفاده در ترمال بریک انواع مدل رنگها پهن تر از upvc میباشد کمی گرانتر از شیشه یو پی وی سی میباشد ، چون آلومینیوم بصورت خام و دارای رنگ نمیباشد بنابراین میباست بصورت آنادایز یا کوره ای رنگ شود که نسبت به نمای ساختمان و درخواست کارفرما متفاوت است، که حتی نوع رنگ نیز از لحاظ قیمت تفاوتهای کمی را ایجاد میکند، بنابر این هزینه رنگ نیز به ترمال بریک انواع مدل رنگها اضافه میشود که این هزینه را در پنجره دو جداره یو پی وی سی نداشته و بصورت سفید قابل استفاده میباشد ، مگر اینکه به در خواست کارفرما پروفیل یو پی وی سی نیز رنگ آمیزی گردد‌.

 پنجره دو جداره ترمال بریک انواع مدل رنگها از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی دنیا می‌باشد که در آن تعبیه یک عایق EPDM باعث شده است تا ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع گردد. روش مذکور این امکان را به ما می‌دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد. قابلیت دیگر این محصول عایق بندی صد در صدی فضای درونی ساختمان است. نکته قابل توجه این است که ترمال بریک انواع مدل رنگها در عین زیبایی و ظرافت تمامی قابلیت‌های پنجره‌های یو پی وی سی را نیز دارا می‌باشد.

لازم به ذکر است که پنجره‌های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم رسانای خوبی می‌باشد، باعث تلف شدن انرژی می‌شود. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک انواع مدل رنگها به دنیا عرضه شده است که در این پنجره‌ها وجود لایه پلاستیکی EPDM بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست به وجود می‌آورد. کلمه Thermal Break به عنوان شکست حرارتی معنا می‌شود. این پنجره‌ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده‌اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می‌شوند. در گذشته پنجره‌های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل می‌کردند، ولی در پنجره‌های ترمال بریک انواع مدل رنگها به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.