پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره ریلی اتوماتیک زیبا لوکس

پنجره ریلیاتوماتیک زیبا لوکس :پنجره دو جداره ریلی اتوماتیک همانند درب های کشویی یکی از محبوبترین محصولات ساختمانی امروزی به شمار می آیند. راحتی باز و بسته شدن این پنجره ها در کنار ظاهر جذابی که دارند سبب فروش بالا آنها شده است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای ساختمان‌های مدرن و امروزی خود از این پنجره های ریلی اتوماتیک استفاده نمایند. افراد زیادی به دنبال این هستند که بهترین مدل پنجره دوجدارهریلی را در میان انبوه طرح های مختلف موجود در بازار پیدا کنند. البته تنها ظاهر این پنجره ها نیست که تنوع زیادی دارد، متریال به کار رفته شده در این پنجره ها نیز می تواند متفاوت باشد. اغلب پنجره های دوجداره ریلی اتوماتیک از جنس یو پی وی سی و یا آلومینیوم می باشند. با این وجود این محصولات می توانند از متریال دیگری نیز ساخته شوند. شما باید با توجه به مکان نصب پنجره بهترین طرح و متریال را انتخاب نمایید

 پنجره ریلیاتوماتیک زیبا لوکس:

پنجره دو جداره  ریلی اتوماتیک سالهاست که جایگاه خود را در میان مصرف کنندگان خود به دست آورده است.و فروش بالایی دارد. همین موضوع سبب شده است.تا انوع مختلفی از این پنجره ها وارد بازار شده باشد.علاوه بر مواد سازنده و شکل ظاهری، این پنجره ها در چگونگی باز و بسته شدن نیز می توانند .با هم تفاوت هایی داشته باشند.یکی از انواع این محصولات دوجداره، پنجره های ریلی هستند .که بر روی یک ریل چپ و راست باز می شوند.حرکت این پنجره ها راحت و روان است.اگر قصد خرید این محصولات را دارید بهتر است تا پیش از هر کاری از مزایاومعایب پنجره دو جداره ریلی آگاه شوید.تا انتخاب منطقی تری داشته باشید.به جرات می توان گفت خوبی ها و مزیت های استفاده از این پنجره ها به اندازه‌ای زیاد است.

که می توان از معدود معایب آن چشم پوشی کرد.


 معرفی قطعات یراق پنجره دوجداره ریلی


یراق آلات پنجره ریلی به شرح زیر می باشد:


1- اسپانیولت

بزرگترین و مهم ترین قطعه یراق آلات پنجره ریلی اسپانیولت است. دسته بندی این قطعه با توجه به ارتفاع لنگه ریلی می باشد، بطورمثال اسپانیولت 1800، 1700-2000 مناسب پنجره Upvc ریلی با ارتفاع 1.7 متر تا 2 متر می باشد.رگلاژ و نصب درست آن موجب افزایش کارایی و عایق بندی درب و پنجره ریلی دوجداره می گردد. مهم ترین نکته در انتخاب اسپانیولت نوع آلیاژ و اعتبار برند تولید کننده می باشد.


2- غلطک کشویی قابل تنظیم

غلطک پنجره ریلی شامل انواع دسته بندی از نظر تحمل وزن، جنس غلطک و تعداد غلطک می باشد. تحمل وزن مانند غلطک کشویی 40 کیلوگرمی و 60کیلوگرمی (میزان وزن شیشه: محاسبه انلاین وزن شیشه)، جنس غلطک مانند برنجی و یا پلاستیکی بودن غلطک ریلی و جفت چرخ یا تک چرخ بودن...


3- زاماک کشویی


4- قطعه مرکزی

برای ثابت ماندن لنگه ریلی Upvc هنگام بسته شدن استفاده می گردد.


5اسپانیولت پنجره ریلی دوجداره- دستگیره پنجره ریلی دوجداره

برای پنجره ریلی دوجداره اتوماتیک می توان از دستگیره پنجره های تک حالته یا دوحالته نیز استفاده کرد. به غیر از آن دستگیره دیگری با نام دستگیره مخفی نیز وجود دارد که عمدتا مختص پنجره دوجداره ریلی است.این دستگیره در داخل پروفیل قرار می گیرد و بدلیل عدم وجود برآمدگی هندل، دستگیره مخفی در موارد که پرده روی پنجره قرار می گیرد استفاده می شود

کرکره های برقی اتوماتیک از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. فضای داخل را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. صرفه جویی در انرژی به نسبت 30% از ویژگی های مهم پرده کرکره های ایپاکو است.

مزایای پنجره ی ریلی اتوماتیک:

عایق باد و باران :  پنجره ریلی اتوماتیک به هنگام وقوع طوفان، باد، باران و سایر عوامل جوی مزاحم، به اختیار و کنترل شما به طور دستی با یک حرکت ساده و یا به طور اتوماتیک با استفاده از سنسورهای اتوماتیک بسته شده و یک حفاظ زیبا و با اطمینان ایجاد می کنند.

محیط مناسب برای خواب روزانه : پنجره های ریلی اتوماتیک با کاهش نور و آلودگی صدا محیط مناسبی را برای خواب روزانه مهیا می نماید.

کنترل صدا :  پنجره ریلی اتوماتیک آلودگی صدا از قبیل ترافیک و غیره را به میزان 6 دسیبل کاهش می دهد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.