پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پنجره فرانسوی کال وین تراس

فروش پنجره فرانسوی کال وین تراس: از گزینه های قابل انتخاب یک پنجره  دو جداره، حالت بازشدن آن می باشد. بسته به نوع یراق آلات استفاده شده در این محصول، این حالت قابل تغییر می باشد. گروه صنعتی  کال وین  با بیش از یک دهه  تجربه در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری در سال 1386 با طرح توسعه ای اقدام به انتقال دانش فنی و ماشین آلات تولید پروفیل های upvc جهت ساخت درب و پنجره های نوین نمود .ماشین آلات و تجهیزات این طرح از نام آورترین سازندگان مطرح در دنیا یعنی ،krauss Maffei آلمان و Greiner اتریش خریداری و نصب گردید.

فروش پنجره فرانسوی کال وین تراس

پنجره فرانسوی کال وین  یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره های دوجداره برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت تراس و پذیرایی خانه است. این پنجره از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند. هر یک از لنگه ها به تنهایی و مستقل از لنگه دیگر می تواند باز شود و اگر هر دو لنگه با هم باز شود هیچ قیدی بین دو لنگه وجود نخواهد داشت.
مدل باز شدن پنجره به نحوی است پس از باز شدن دولنگه نمای کاملی به بیرون ایجاد می شود. یکی از دغدغه های مشتریان در سفارش این پنجره است .کارایی این پنجره دوجداره در حفظ انرژی و ممانعت از ورود آلودگی صوتی است. مکانیزم یراق آلات پنجره به نحوی است که حداکثر عایق بندی را دارد.

فروش پنجره فرانسوی کال وین

در پنجره دوجداره فرانسوی با مدل ها و تنوع های زیادی رو به رو می شوید که پنجره هاییو پی وی سی فرانسوی عموما مجموع دو پنجره هستند که به یک طرف باز می شوند و معمولا طرف مورد نظر به سمت بیرون می باشد ولی با سفارش مشتری می توان پنجره ها را به سمت داخل نیز باز نمود در درهای فرانسوی به جای استفاده از شیشه های یک تکه بزرگ چند شیشه چند تکه می توان استفاده نمود که شیشه های دوجداره می باشند تعداد شیشه ها به سلیقه مشتری می باشد و می توان ان را تغییر داد. که این شیشه ها کاملا عایق صوتی و حرارتی  باشند.

البته می توان از طرح های متفاوتی نیز استفاده نمود.از جمله می توان از یک شیشه دوجداره ساده به جای چند شیشه چند تکه استفاده نمود.

در کل همه این طراحی های برای مواقعی استفاده می شود و مناسب می باشد که پنجره سایز متوسط و نرمالی دارد اگر سایز در خیلی بزرگ باشد بر روی لولا های پنجره فشار وارد می شود و اگر پنجره  ها خیلی کوچک باشند  در و پنجره دوجداره فرانسوی مناسب نمی باشد و ظاهر خوشایندی را فاهم نمی کند.

همچنین این نوع پنجره ها برای محیط های کوچک مناسب نمی باشند زیرا محیط مورد نظر را بزرگ جلوه نمی دهند. اگر بخواهیم محدوده اندازه این محصول را بگوییم باید گفت که  تقریبا از نود سانتی متر تا صد و نود سانتی متر و یا با دو عدد پنجره چهل و پنج سانتی متری یا دو عدد نو و پنج سانتی متری قابل تغییر می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.