پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اصفهان عایق با کیفیت

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اصفهان عایق با کیفیت: یکی دیگر از محصولات پنجره ماندگارعلاوه بر تولید پنجره upvc ، تولید پنجره دوجداره آلومینیومی با کیفیت و یا همان پنجره ترمال بریک در اصفهان  می باشد.پنجره دوجداره آلومینیومی از جنس آلومینیوم فلزی ، نقره ای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکل پذیری زیاد است. از ویژگی های پنجره های دوجداره آلومینیوم به سبکی وزن و عدم زنگ زدگی آن میتوان اشاره کرد. پنجره آلومینیومی ، پنجره ای است که برای ساخت آن از پروفیل های آلومینیوم استفاده می شود.

 قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اصفهان عایق با کیفیت

سیستم پنجره های دوجداره آلومینیوم عایق با برخورداری از تنوع زیاد در فرم ، گستردگی و رنگ یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده ساخته است. پنجره های باکیفیت آلومینیومی به سه دسته آلومینیومی ساده ، آلومینیومی ترمال بریک و چوب آلومینیوم تقسیم می شود. 

رواج استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد قیمت پایین تر و مناسب تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا در حین تولید درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فرآوری آلومینیوم مواد شیمیایی سمی بسیار زیادی تولید می شود که محیطزیست و سلامت انسان را به خطر می اندازد که برخی از این مواد سرطان زا اعلام شدند.

  اما یو وینیل از پلاستیک های pvc ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز می کند همچنین مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل در طی فرآیند ساخت درب و پنجره upvc هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی کند و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود بازیافت می شود

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اصفهان

مقایسه پنجره آلومینیومی با پنجره های وینیلی: 

عایق حرارت بودن :


آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور میدهد استفاده از این دست پنجره ها داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون برود و انرژی بسیار زیادی تلف شود برای حل این مشکل کارخانه ها به پنجره های خود ماده ای به نام ترمال بریک اضافه کرده اند. 

که اضافه کردن این ماده اگر چه باعث افزایش میزان عایق پنجره شود ما یکپارچگی فریم را از بین می برد و همچنین افزایش قیمت بسیار بالای این نوع پنجره های آلومینیومی است. 

در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارتی است . در سرمای زمستان فریم پنجره ها همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمیدهد. همچنین در این مدل از پنجره ها می توان پروفیل های چند حفره ای ساخت که این حفره ها باعث تقویت عایق بودن پنجره می شود. 

ماندگاری:

با توجه به اینکه آلومینیوم در مقابل زنگ زدن مقاوم و پایدار است اما دچار پوسیدگی و خوردگی می شود همچنین رنگ روی آن نیز دچار تغییر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.