پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض پنجره قوس دار یوپی وی سی ارزان

تعویض پنجره قوس دار یوپی  وی سی ارزان : تعویض پنجره های خم یا قوس دار یو پی وی سی ارزان  تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خم می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.




 

 

تعویض پنجره قوس دار یوپی  وی سی ارزان

برای تعویض پنجره های هلالی یا قوسی دوراه وجود داره

اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع یوپى وى سى کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد . دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است . اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست پنجره ها همواره از مهمترین بخش های نما و ظاهر ساختمان هستند و در سال های اخیر معماران در ساخت بسیاری از برج ها و مجتمع ها از پنجره های قوس دار  یو پی وی سی ارزان  دایره ای یو پی وی سی ارزان  ، نیم دایره، کمانی و … برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند.

پنجره های قوس داریو پی وی سی ارزان  هلالی شکل، آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارند زیرا از قدیم نیز در طراحی های سنتی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و بسیار مورد پسند بوده و امروزه هم شکل قوس دار یو پی وی سی ارزان  پنجره موجب می شود که بتوان اشکال مختلفی را در شکل پنجره ها بوجود آورد که زیبایی خیره کننده ای به نمای ساختمان می دهد پنجره های قوس دار بلند (پنجره های لولایی) و بسیارعریض(پنجره های سایبانی) نیز وجود دارد که سبب ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان می شود. علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل قوس دار یو پی وی سی ارزان طراحی کرد بنابراین  تعویض پنجره های قوس دار در ابعاد و اشکال مختلف قابل سفارش و نصب است.

و روش دیگر تعویض پنجره

اولى اینکه، به همان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع یوپى وى سى کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده و ساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دو جداره  طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است . اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.