پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید کرکره پنجره دوجداره سایبان رنگی

خرید  کرکره پنجره دوجداره سایبان رنگی : یکی دیگر از محصولات شرکت پنجره ماندگار تولید شیشه ھای دوجداره با پرده کرکره داخل شیشه دوجداره برق و دستی میباشد. پرده کرکره بین شیشه دوجداره ھم می تواند به صورت دستی به حالت سایه و روشن در آید و ھم می تواند بصورت برقی به طرف بالا و پایین در حرکت در آید.این کرکره ھا بصورت یک وکیم عایق در بین شیشه  دوجداره قرار می گیرد که در این حالت امکان تزریق گاز ارگون نیز وجود دارد و شیشه دوجداره تولید شده بھمراه کرکره بین دوجدار شیشه بصورت کاملا عایق می باشد. نوع شیشه ھای بکار رفته در این نوع سیستم ۶میل سکوریت می باشد.

 

 خرید  کرکره پنجره دوجداره سایبان رنگی

پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی - ولومی


پرده کرکره بین شیشه دو جداره مدل ولومی با عملکردی بسیار ساده با کمترین ضخامت اسپیسر ١۶میلیمتر قابل اجرا می باشد. به ھمین دلیل قابلیت نصب در تمامی پروفیل ھای آلومینیوم ترمال بریک و UPVCو غیره را دارد. عملکرد این مدل با کابل و مگنت می باشد که عملکردی مکانیکی دارد و فقط امکان حرکت دورانی کرکره را داراست.

این مدل به واسطه داشتن پروفیل ھای جداکننده SPACERاختصاصی و نصب بسیار سریع و آسان، شرایط حرارتی و بھداشتی پر مصرف ترین در دنیا است و مورد استفاده آن تمامی ساختمان ھا، مدارس، دانشگاه ھا، بیمارستان ھا، دفتر اداری، مراکز تجاری، ویلاھا، بانک ھا و غیره میباشد.

فضای مورد نیاز جھت نصب این نوع کرکره در بین شیشھ دوجداره ١۶میلی متر می باشد. این مدل پرده کرکره بین دوجداره تا عرض ٢و ارتفاع ٢/۵متر قابل اجرا می باشد.

 خرید  کرکره پنجره دوجداره

پرده کرکره بین شیشه دوجداره مدل برقی:

در این مدل از پرده کرکره بین دوجداره ، کرکره بین شیشه دوجداره مجھز به یک موتور ٢۴ولت می باشد که این امکان را به شما می دھد که کرکره را توسط یک ریموت به سمت بالا و پایین به حرکت در آورد و یا پرده را بصورت سایه و روشن در آورد. مزیت این مدل در این است که پرده کرکره بین دوجدار شیشه را می تواند برخلاف مدل ولومی کامل به سمت بالا جمع گردد. در پنجره ھای دو.جداره کشویی  یا فولکس واگنی جھت حذف سیم برق از باطری ھای مخصوص استفاده می کنند. فضای مورد نیاز جھت نصب این نوع کرکره در بین شیشھ دوجداره ٢۵میلی متر می باشد. این مدل پرده کرکره بین دوجداره با عرض ٢/۵و ارتفاع ٣متر قابل اجرا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.