پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک شیشه رنگی

پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک شیشه رنگی: شرکت پنجره ماندگار یکی از شرکت های تولیدی بزرگ درزمینه  تولید درب و پنجره دوجداره دوحالته تاشو با دستگاه های تمام اتوماتیک آلمانی می باشد که از بهترین پروفیل های روز تولید می شود, که دارای 4 . 5. 7 حفره می باشد که با نصاب های مجرب و حرفه ای کا رهای شما نصب می شود. پنجره دوحالته مشبک با شیشه رنگی نیز به گونه ای می باشد که به دو صورت باز و بسته می شود افقی و عمودی .اگر به دنبال پنجره ای هستید این پنجره نیز همانند پنجره دوجداره کشویی می باشد البته از لحاظ باش جدن متفاوت می باشد و بیشتر کاربران بر اساس سلیقه این دو پنجره را از هم متفاوت می بینند.


پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک شیشه رنگی

از زمانهای بسیار قبل پنجره در ساختمانها به منظور تامین نور طبیعی و تهویه هوا مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات بسیاری نشان داده است که به واسطه هوای مطبوع و دسترسی به نور طبیعی سلامتی ، آسایش و بازدهی گسترش پیدا می کند.در گذشته پنجره ها منشا هدر رفت انرژی در ساختمانها و افزایش مصرف سوخت بوده است اما امروزه پنجره ها دستخوش تحول تکنولوژیکی  وسیعی قرار گرفته است. عملکرد بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی به طرز چشمگیری مصرف انرژی و منابع آلوده کننده  را کاهش داده است. این پنجره ها گرما را در حد بسیار پائینی هدر می دهند، نشت هوا از آنها بسیار کم تر شده و سطوح پنجره گرمتر شده است  که باعث راحتی بیشتر و کاهش برودت هوا گردیده است. استفاده از شیشه های دو و سه جداره رنگی به همراه گاز متراکم بین جداره های آن و گسترش فریم های درب و پنجره ترمال بریک تاثیر چشمگیری بر افزایش کارایی و بهبود عملکرد درب و پنجره درمنازل و ساختمان هادارد.


پنجره های upvc لولایی و غیر ترمال بریک با شیشه های رنگی به دلیل مزایای سهولت در استفاده و آب بندی و هوابندی کامل یکی از بهترین و پر طرفدارترین سیستم های در و پنجره یو پی وی سی می باشد. پنجره های لولایی انواع بسیاری دارد که از جمله می توان به پنجره لولایی تک حالته، پنجر لولایی دو حالته و پنجره سرویسی یا کلنگی اشاره کرد.

پنجره دوحالته تاشو چوبی مشبک

پنجره شیشه رنگی مشبک دو حالته: همان طور که اشاره شد پنجره لولایی یکی از بهترین و متنوع ترین انواع پنجره آلومینیومی است، در این میان پنجره های دو حالته یکی از پرکابردترین انواع پنجره لولایی می باشد. سیستم های لولایی به دلیل آب بندی و هوابندی کامل و سهولت استفاده بسیار پرکاربرد می باشند و تنها عیب آنها در ساختمانهای مسکونی اشغال فضا و گیر کردن به مبل و پرده می باشد که این ایراد در پنجره های لولایی با استفاده از سیستم دو حالته و تاشو رفع گردیده است. پنجره های دو حالته می توان با لولای قابل روئت و یا لولای مخفی اجرا شود در صورتی که از لولای مخفی استفاده شود شما از سما داخل فقط فریم و بازشو پنجره را می بینید و هیچ گونه لولایی از داخل مشاهده نمی شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.