پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب upvc باکیفیت با عایق بندی عالی

درب upvc باکیفیت با عایق بندی عالی :غالبا درب دوجداره با کیفیت از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد گفته شده دارای نقش خاصی هستند. و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح درب دوجداره می باشد.زمانی که درب دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود ، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه درب بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان درب دوجداره اماده استفاده است.. 


درب upvc باکیفیت با عایق بندی عالی

یکی از مهمترین ویژگی های درب دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب درب دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح درب انجام می دهد.

مقاومت پروفیل درب دوجداره عایق به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل درب دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.

نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری درب دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر درب دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه درب باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.

درب upvc باکیفیت با عایق بندی

نحوه نگهداری از درب دوجداره یو پی وی سی

بهترین ماده یا محلول برای تمیز کردن پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مایع تمیز گننده درب یو پی وی سی است که عمدتا در ایران تولید نمی شود و به ندرت در بازار موجود است ولی شما برای تمیز گردن درب دوجداره یو پی وی سی خود می توانید از اسپریهای جرم گیر با غلظت پائین یا محلول آب و صابون استفاده کنیدو یا از اسفنجهایی که با فن آوری نانو ساخته شده اند و بهای کمی دارند و در اکثر سوپر مارکتها یافت می شوند استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.