پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره upvc کشویی ویستابست عایق صد در صد

پنجره upvc کشویی ویستابست عایق صد در صد :یک فریم یو پی وی سی و شیشه دو جداره اساس پنجره های دو جداره عایق را تشکیل می دهند. بین دو لایه شیشه ای از گاز پر می شود و این سیستم داخل قاب فیکس می شود. به دلیل لایه های بیشتر شیشه ها دو یا چند جداره استفاده شده در این نوع پنجره ها قاب این پنجره ها از شیشه های ساده کمی بزرگتر است. قیمت پنجره دو جداره در مقایسه با شیشه های ساده بیشتر است و این به دلیل متریال به کار رفته و تکنولوژی ساخت آن است.

 پنجره upvc کشویی ویستابست عایق صد در صد

پنجره کشویی ویستابست از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی  است که بیشترین طرفداران پنجره های دوجداره عایق را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد. پنجره کشویی در 2 نوع ساخته و نصب میشود :

 

یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره ، به صورت کشویی باز میشود

دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند .

شایان ذکر است که پنجره کشویی دوجداره ویستابست  دولنگه بازشو خصوصا برای فضاهای که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند بسیار کاربردی است .

از دیگر کاربردهای پرطرفدار این محصول استفاده در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت ها باشد . راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود .

ترکیب ها و طرح های پنجره کشویی دوجداره upvc

پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان

پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ

پنجره دو لنگه کشویی در بالا

پنجره دو لنگه کشویی در پایین

بازشوهای لنگه‌های این نوع پنجره دوجداره به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند. در جاهائیکه با محدودیت فضایی جهت باز شدن پنجره به سمت داخل مواجه هستیم، استفاده از این نوع پنجره توصیه می‌گردد و قطعا از نظر آب‌بندی در سطح پایین‌تری نسبت به لولائی دو حالت بازشو قرار می‌گیرد.

پنجره upvc کشویی ویستابست عایق

پنجره عایق کشویی ایمن ترین پنجره های موجود دارای شیشه های دو جداره هستند. دو ورق شیشه ای سخت که بسیار سخت شکسته می شود، ایمن تر از پنجره های ساده است. فضای بین پنل ها بین ۶ تا ۲۰ میلی متر متغیر است ولی حداکثر فاصله ۲ میلی متری برای عملکرد مطلوب حرارتی و ایمنی توصیه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.