پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب اتاقی مخصوص ویلا با کیفیت

درب اتاقی مخصوص ویلا با کیفیت: در نوع خاصی از درب دو جداره یو پی وی سی که معمولا برای ویلا ها و خانه ها استفاده میشود برای افزایش عایق بندی حرارتی درب اتاقی دو جداره، هوای بین دو شیشه درب اتاقی را تخلیه می کنند. در این نوع درب اتاقی دو جداره، از نوع خاصی از شیشه که دمای ذوب آن پایین آورده شده است به عنوان عامل چسبندگی بین قاب و شیشه اصلی استفاده می کنند. عایق بندی این نوع درب دو جداره به علت حذف پدیده همرفت بسیار بالاتر است. اما نقص این نوع درب اتاقی دو جداره حساسیت بسیار زیاد آن نسبت به اختلاف دمای خارج و داخل ساختمان است.

 درب اتاقی مخصوص ویلا با کیفیت

یک راه معمول برای کاهش انتقال حرارت درب دو جداره، پر کردن فضای بین دو شیشه با استفاده از گازی با ضریب انتقال حرارت پایینتر است. در این حالت معمولاً از یک گاز تک اتمی مانند آرگون، کریپتون یا زنون استفاده می شود. انتقال حرارت آرگون برابر 0.67 انتقال حرارت هوا است و انتقال حرارت کریپتون نصف انتقال حرارت هوا است. گازهای کریپتون و زنون بسیار گران هستند. دلیل دیگر استفاده از این گازها در درب اتاقی دو جداره، این است که این گازها غیر سمی، بی رنگ، بدون و و از لحاظ شیمیایی خنثی هستند. برخی از تولید کنندگان شیشه دو جداره از گاز هگزا فلورید گوگرد نیز استفاده می کنند، این گاز عایق بندی صدایی درب اتاقی دو جداره را افزایش می دهد. اما این گاز از نوع گازهای گلخانه ای بوده و یکی از عوامل گرم شدن کره زمین است. از سال 2006 به بعد استفاده از این گاز برای مصارف عمومی ممنوع شده است.

 درب اتاقی مخصوص ویلا 

امروزه انواع مختلفی از درب اتاقی های یو پی وی سی که ادعای عایق بندی صوتی دارند در بازار وجود دارند. اما برای انتخاب بهترین درب اتاقی دوجداره عایق صوت باید به برخی ازموارد  توجه نمود. درب اتاقی هایی که دارای شیشه هایی با ضخامت بالاتر هستند، عایق بندی بهتری نسبت به سایر درب اتاقی ها در برابر صوت بو و گردو غبار دارند. همچنین کیفیت پروفایل UPVC مورد استفاده نیز تاثیر زیادی در عایق بندی صوتی درب دارد. به صورتی که اگر حفره ها و کانال های پروفیل زیادتر باشد، نفوذ پذیری صدا از این درب ها کمتر است. بهترین نوع درب دوجداره عایق صوت دارای یراق آلات عایق صوت نیز می باشد. در صورت استفاده از درب اتاقی دوجداره کشویی ، باید از یراق آلات فولکس واگنی استفاده نمود تا عایق بندی صوتی بیشتر شود.


رنگهای درب دو جداره یو پی وی سی  کاملا ضد خش بوده وبه صورت براق و کدر تولید می گردد،این رنگها از پر طرفدارترین رنگهای مورد استفاده در،درب دوجداره یو پی وی سی و ترمال بریک می باشد دوام پایدتری این رنگها باعث وفاداری مشتریان این نوع درب ها میگردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.