پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

توری درب فروش نصب ضد گردو غبار چالوس

توری درب فروش نصب ضد گردو غبار چالوس : اگر قصد تعویض توری های قدیمی درب های خانه با توری پلیسه ای دارید حتما این موضوع را با مدیر ساختمان و سایر همسا یه ها هم در میان بگذارید. این موضوع علاوه بر پایین آوردن هزینه درب‌ ، بر هزینه های حمل و نقل و ایاب و ذهاب هم اثر می‌گذارد و باعث می‌شود این هزینه ها سرشکن شوند. پیش از هر نصب توری ضد گردو غبار، باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری می خواهید. به طور مثال برای فضایی مانند درب های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که توری درب متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند. 

 توری درب فروش نصب ضد گردو غبار چالوس

یکی از مواردی که باید در نصب توری درب به آن تودقت کنید ، انتخاب نوع توری درب است. امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. این توری ها در انواع مختلف مانند توری رولی و یا پلیسه ای که در پشت فریم درب جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم  آن ها کاملا با درب هماهنگ می شود وجود دارد. و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.

توری های مخصوص درب های دو جداره  با توجه به نوع باز شدنشان به چند نوع تقسیم می شوند:


توری درب آکاردئونی (توری پلیسه ای)

این توری ها که به آن ها توری آکاردئون نیز گفته می شوند. برخلاف توری های رولینگ فنر ندارند و به شکل غیر اتوماتیک جمع می شوند. تورهای پلیسه ای دوام بسیار بالایی داشته و زیبایی خاصی به نمای درب و ساختمان ها می دهند.

توری های پلیسه ای به شکل افقی و به سمت راست و چپ حرکت می کنند و در هر ابعادی قابل سفارش و ساخت می باشند. توری های پلیسه ای نیازی به شستشو ندارند زیرا گرد و غبار را به خود نمی گیرند و تنها برای شستشوی آن ها کافی است از جارو برقی استفاده کنید.

توری درب فروش نصب ضد گردو غبار

عوامل موثر بر قیمت نصب توری درب

موارد بسیاری در قیمت نصب توری های ضد گردو غبار درب upvc موثرند مانند متریال قاب درب و نوع توری درب ، اندازه قاب درب ، محل قرارگرفتن درب ، تعداد درب توری ، دستمزد نصاب توری از عوامل تعیین کننده هزینه نصب توری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.