پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

ساخت تولید پنجره دوجداره وین تک با استاندارد

ساخت  تولید پنجره دوجداره وین تک با استاندارد :  شرکت وین تک در گام نخست پروسه تولید، اقدام به تولید پانزده نوع پروفیل برای ساخت در و پنجره های دو جداره یو. پی وی سی  با امکان استفاده از شیشه های دو و سه جداره مطابق با معتبرترین استاندارد های روز دنیا از قبیل استاندارد رال آلمان (۷۱۶-۱ RAL GZ) و۱۲۶۰۸ BSEN اتحادیه اروپا کرد و با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی، نسل جدیدی از پروفیل های تولیدی خود را (پروفیل های پنج محفظه ای) در سیزده قالب متفاوت به مرحله تولید رساند. 


 پنجره دوجداره وین تک

ساخت  تولید پنجره دوجداره وین تک با استاندارد

وین تک با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید.

 وین تک هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.

ساخت  تولید پنجره دوجداره وین تک

وین تک یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره  upvc استاندارد است، این شرکت کار خود را بر مبنای استانداردهای بین المللی انجام داده و اولین شرکت دارنده گواهینامه RAL آلمان در ایران می باشد. از سال 1388 با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و راهبردهای سازمانی و همچنین سیاست های کشور عزیزمان ایران در رابطه با بهینه سازی مصرف انرژی و به طور خاص در حوزه ساختمان، اقدام به تولید نسل جدید پروفیل با سایز 70 میلی متر پنج محفظه ای در 13 قالب، 4 پروفیل در سری کشویی و 4 پروفیل در سری سه محفظه ای با امکان استفاده از شیشه های یک و چند جداره نمود.


در حال حاضر  وین تک همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود با توجه به تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به موضوع مهم کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را برای افزایش ظرفیت تولید و پاسخ شایسته به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد. طی این پروژه، ظرفیت تولید سالانه این شرکت به 4 برابر افزایش خواهد یافت.

پنجره ماندگار پنجره‌های سفارش مشتریان را بر اساس انتخاب مشتری با استفاده از پروفیل‌خای  وین تک تولید می‌نماید. برای سفارش پنجره خود با پروفیل  وین تک با مشاوران شرکت تماس حاصل فرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.