پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب دوجداره مازندران عایق صدا بو

درب دوجداره مازندران عایق صدا بو :  در دنیای امروز دغدغه جوامع بشری در حفظ و صرفه جویی انرژی می باشد . با تحقیقات انجام شده 30 درصد کل انرژی و حرارت و یا سردی فضا از طریق درب ها هدر می رود که این هدر رفت از طریق انتقال گرمایی و نداشتن آب بند خوب ، رسانا بودن و انرژی تابش منجر می شود . که باید این گزینه های ذکر شده به حداقل ممکن برسد.

برای رسیدن به این امر باید نسبت به شرایط زندگی و آب وهوایی وانتخاب درست درب و پنجره مناسب می توانیم تا حد قابل توجهی از اتلاف و هدر رفت انرژی جلوگیری کنیم . در توضیحات زیر به فاکتورهای مهم این امر اشاره می کنیم .

 درب دوجداره مازندران عایق صدا بو

با بالا بودن نسبی درب های دوجداره upvc امروزه به بعضی خریداران درب های آلومینیومی یا چوبی یا آهنی با شیشه های دوجداره پیشنهاد می شود که از لحاظ قیمت مناسب تر از درب های upvc می باشند ولی از نظر ویژگی و عملکرد همانند درب های دوجداره upvc کار نمی کنند. درب ها و پنجره دوجداره upvc که امروزه در کشور ما استفاده می شود به قاب درب های فلزی اتلاق می شود که شیشه دوجداره دارند .  

درب دوجداره مازندران عایق

شیشه دوجداره به دلیل حفظ کردن انرژی حرارتی و برودتی و همچنین کاستن الودگی صوتی در مکان های عمومی مثل بیمارستان ها که باید شدت صوت مجاز در این مکان بالاتر از 39 دسیبل نرود  و همچنین  دانشگاه ها و کتابخانه ها و موزه ها و ساختمان هایی که در خیابان های پر تردد شهری واقع شده اند و میانگین صدا در این شهرها طی برآوردهای به عمل آمده بین 65 تا 70 دسیبل می باشد  بسیار بسیار پر کاربرد است و محبوبیت بالایی پیدا کرده است . به همین دلیل تولید کنندگان واگن های قطار و اتوبوس های مسافرتی بین شهری از این تکنولوژی بهره ببرند .

تکنولوژی بکار برده شده در شیشه های دوجداره می تواند آلودگی صوتی را 50 دسیبل کاهش دهد و آن را می تواند بین 20 تا 30 دسیبل برساند .

شیشه های دوجداره می توانند از انتقال انرژی گرمایی به طرق گوناگون و با رعایت نمودن اصول مهندسی تا حد چشمگیری کاهش دهد . لایه ای هوای خشک که خود نیز به عنوان عایق در نظر گرفته می شوند بین دوجداره شیشه محبوس می شود که قابل مقایسه با فایبر گلاس می باشد .

اندازه درب : اکر اندازه درب دوجداره بزرگتر باشد بهتر است این فاصله افزایش یابد و اگر سایز و اندازه درب کوچک باشد به صورت برعکس عمل می شود . ولی حداقل فاصله از که 2 سانتیمتر می باشد باید رعایت شود .این فاصله نباید کمتر از فاصله طول زیر شیشه باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.