پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت پنجره یو پی وی سی سین دژ دوحالته

قیمت پنجره یو پی وی سی سین دژ دوحالته:  شرکت پنجره ماندگار تولید کننده سیستم های دوجداره یو پی وی سی ، قادر به تولید و اجرای پنجره های UPVC دو حالته راحت بازشو – comfort   می باشد و در این مکانیزم از معتبرترین یراق آلات دنیا از جمله یراق  roto  آلمان استفاده می کند.این پنجره از نوع لولایی بوده و از دو جهت (بالا و پهلو) باز می‌شوند. میزان آب‌بندی و هوابندی این نوع پنجره به دلیل آنکه قفل‌ها در ۳ الی ۴ ضلع وجود دارند، در حد خوبی است. 

 قیمت پنجره یو پی وی سی سین دژ دوحالته

این نوع از پنجره UPVC باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپز خانه.آلات آلمانی(روتو-شورینگ)برای این نوع از پنجره UPVC بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد


هنگامی که طراحی و ابزار یک الویت است، پنجره  دو جداره دوحالته راه حلی مناسب بشمار می رود. یراق آلات دوحالته پنجره UPVC این امکان را به شما میدهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده کنید. در حالت بازشو از بالا لولای خاص، این پنجره را در شیبی ملایم قرار داده تا بدون جابجایی پرده و دیگر وسایل، ورود و خروج جریان ملایم هوا را داشته باشیم. عایق بندی پنجره UPVC دوحالته با پنجره دوجداره ثابت یکسان است.

مزایای استفاده از پنجره دوحالته

دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته

مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو

قابلیت رگلاژ راحت

امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان

عملکرد پنجره دوحالته UPVC بسیار آسان بوده و با یک دستگیره می توان هردو حالت بازشو را استفاده کرد کافیست دستگیره را بچرخانید. هنگامی که دستگیره به سمت پایین باشد، درب یا پنجره دو جداره قفل می باشد و برای بازشدن از بغل این پنجره کافیست جهت دستگیره را به حالت افقی در بیاورید، در انتها برای حالت بازشو از بالا کافیست دستگیره را به سمت بالا بچرخانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.