پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پنجره upvc سیندژ تک حالته

فروش پنجره upvc سیندژ تک حالته : این پنجره دو جداره تک حالته سیندژ ساده ترین طراحی ممکن را دارد و در شرایطی که نیاز به بازشدن دو حالته وجود ندارد از این طراحی  میتوان استفاده کرد. از ویژگی های پنجره لولایی تک حالته  می توان به قیمت پایین تر نسبت به دیگر محصولات دوجداره UPVC و تغییر سَمتِ بازشو از چپ به راست و یا از راست به چپ در کمترین زمان اجرایی و قیمت  همچنین  تعویض بسیار آسان و سریع یراق آلات و لولا ها در صورت نیاز اشاره کرد. 

 فروش پنجره upvc سیندژ تک حالته

مزایای پنجره  upvc تک حالته سیندژ:

کاربری آسان از جهت نوع بازشو

جهت استفاده در فضاهایی که حفظ منظره برایشان بسیار مهم است

زیبایی و وسعت دید از پنجره upvc تک حالته

معایب پنجره  upvc تک حالته:

یکی از معایب پنجره upvc تک حالته سیندژ عایق بودن آن تا میزان 80 الی 90% می باشد، و از فیتینگ 100درصد برخوردار نیست.

بر خلاف پنجره کشویی از این نوع پنجره upvc در ابعاد بزرگ و بسیار کوچک می توان استفاده کرد.

در عرض های پایین و ارتفاع زیاد نیز نباید از پنجره  upvcتک حالته استفاده کرد به عنوان مثال پنجره با عرض بازشو 70 سانتی متر و ارتفاع 2 متر در هنگام باز و بسته کردن در مدل تک حالته، عملکرد کندی دارد و یا به اصطلاح کلّه می کند.

 چگونه یک پنجره upvc تک حالته با حداکثر ذخیره انرژی داشته باشیم:

در صورتیکه انتخاب نهایی شما پنجره سیندژ  upvc تک حالته می باشد به 3 نکته بسیار اساسی باید توجه کرد:

نوع پروفیل  upvc، جهت تولید پنجره یو پی وی سی تک حالته حتماً باید از پروفیل یو پی وی سی استاندارد جهت پنجره  upvc استفاده کرد.

اکثر پروفیل های upvc موجود در بازار پروفیل  یو پی وی سی تک حالته مناسب و استانداردی جهت تولید این نوع پنجره ندارد از اینرو پنجره تولید شده بسیار بد می باشد و هرگز انتظارات را از نظر عایق بودن و روان بودن بازشو برآورده نخواهد کرد. پیشنهاد شرکت فاراد پنجره جهت پروفیل upvc جهت تولید پنجره تک حالته، پروفیل upvc سیندژ می باشد.

 فروش پنجره upvc سیندژ 

دومین مطلبی که باید به آن توجه کرد، نوع یراق آلات پنجره تک حالته می باشد. حتماً از یراق Roto آلمان با غلطک سرامیکی استفاده نمایید.

سومین مطلب و مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که سفارش خرید و یا تولید پنجره upvc تک حالته خود را به تولیدکننده ای بدهید که از تجربه مناسب جهت انتخاب پروفیل یو پی وی سی و انتخاب یراق براساس عرض و ارتفاع پنجره، برخوردار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.