پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض پنجره کاشان مدل جدید سنتی

تعویض پنجره کاشان مدل جدید سنتی  : تعویض پنجره های قدیمی کاشان  از سریع ترین و آسان ترین راه های زیباسازی و بازسازی منازل است.مزایایی که تعویض پنجره قدیمی با UPVC ایجاد می کند در برابر هزینه های نگه داشتن آن بسیار ارزشمندست .  آلودگی، گرد وغبار، شرایط آب و هوایی متغیر و بدون ثبات و آلودگی صوتی از جمله مواردی هستند که آسایش را از محل زندگی ما سلب می کند. 


 تعویض پنجره کاشان مدل جدید سنتی 

بعضا تیم تازه کار برای تعویض پنجره دو جداره می تواند تخریب زیادی به قاب پنجره و پیرامون آن وارد آورده و موجب دوباره کاری در نصب و تخریب قاب پنجره دوجداره شده و هزینه های زیادی را در پی داشته باشد. بررسی دقیق پنجره های قدیمی اهم از فریم ها،طر ح ها،بازشوها و موانع و حریم بازشوها می تواند کمک زیادی به انتخاب طرح مناسب برای پنجره های جدید نماید،ما می توانیم با کمی بررسی بیشتر در انتخاب بازشوهای پنجره های جدیدمان معایب طرح پنجره قدیمیمان را در تعویض آن مرتفع کرده و پنجره هایی داشته باشیم که کاملا با نیاز و ساختار چیدمان محیطمان سازگاری داشته باشد. البته انتخاب شرکتی که دارای تیم طراحی و تولید و نصب باتجربه هستند می تواند شما را به این اطمینان برساند که پنجره های تعویضی یو پی وی سی شما با حداکثر قابلیت و کیفیت اجرا گردد.

نحوه تعویض درب و پنجره های قدیمی بدون تخریب

در اکثر پروژه های تعویض پنجره های آلومینیومی و آهنی، فریم اصلی (در داخل دیوار کار گذاشته شده است و شاخک های آن داخل دیوار فرو رفته) در قاب دیوار باقی می ماند.

ابتدا باز شو ها و لنگه های پنجره ها را در آورده.

سپس شیشه ها از قسمت های ثابت جدا میشود.

ستون هایی که بازشو ها بر روی آنها نصب گردیده بود برش داده و کنده میشوند. در این مرحله از کار تنها فریم آهنی یا آلومینیومی دور تا دور پنجره باقی مانده و آماده نصب در و پنجره upvc بر روی آن میباشد.

سپس پنجره های upvc را بر روی فریم آهنی با استفاده از پیچ های بلند نصب می کنند.

پس از آن شیشه های دو جداره بر روی پنجره نصب می شود.

در انتهای کار با استفاده از فوم و چسب بطور کامل دور تا دور پنجره درز گیری میشود .

بعد از درز گیری پنجره ها را ریگلاژ کرده تا از لحاظ تراز بودن و نرمی و سفتی دستگیره ها مطمئن شوند .

شما میتوانید ضایعات باقی مانده از پنجره های قدیمی را بفروش رسانید و با این کار بخشی از هزینه های تعویض را جبران میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.