پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید برند جدید پنجره دوجداره کشویی

 خرید برند جدید پنجره دوجداره کشویی: بارها برای مشتریان سوال است که چه نوع برندی برای پنجره های کشویی مناسب تر می باشد؟انتخاب نوع برند در پنجره کشویی اهمیت بالایی دارد. زیرا برخی از پنجره های کشویی حاوی قالب های تولیدی نامناسب می باشند که از این سو دارای عمده مشکلاتی در عایق بندی می شود تا آنجا که ممکن است حتی حشرات نیز به داخل ساختمان ها نفوذ کنند. پنجره کشویی در 2 نوع تک ریل و 2ریل موجود می باشد. لنگه های بازشو در پنجره کشوییِ تک ریل  از یک طرف چپ یا راست باز می شود اما پنجره کشویی 2ریل ممکن است از 2 سمت باز شوند.

در مواردی که می خواهیم پنجره ها فضای کمتری را به هنگام باز کردن اشغال کنند و یا مزاحمتی برای پرده به هنگام باز کردن ایجاد نکند ازپنجره کشویی  استفاده می کنند. پنجره دوجداره کشویی بدلیل عدم نیاز به فضای پشت پنجره وآسان بود باز و بسته شدن از بهترین حالت های بازشوی درب و پنجره دوجداره در پروژهای ساختمانی و یا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب می باشند، اما بعلت کاهش عایق بندی و آب بندی در برابر گرد وغبار و آلودگی صوتی معمولا کمتر از دیپر مدل پنجره ها به آن توجه می شود با این حال در بعضی موارد استفاده از پنجره دوجداره کشویی به سبب موقعیت مکانی اجتناب ناپذیر است. در سری محصولات از نوع پنجره کشویی استفاده می شود که از نظر ساختار پروفیل با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در مطالب زیر هر دونوع پنجره کشویی را بیان می کنیم.

خرید برند جدید پنجره دوجداره کشویی  

این سری از محصولات پنجره به دو مجموعه تقسیم بندی می شود که هر دو مجموعه یک کارایی را دارند اما در میزان عایق بندی با یکدیگر تفاوت دارند.

درست است که پنجره دوجداره کشویی از بهینه ترین حالت های بازشوی درب و پنجره Upvc می باشد. اما در کنار مزیت بازشو، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی نسبت به دیگر پنجره های لولایی و یا پنجره دوجداره فولکس واگنی کمتر است. این کاهش عایق بندی در برابر گرد و غبار، جریان هوا و آلودگی صوتی می باشد.

در ادامه چند مجموعه پنجره کشویی را بیان می کنیم تا با انتخابی مناسب، خرید خوبی داشته باشید:

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل :پنجره دوجداره کشویی جفت ریل از دو ریل تشکیل شده است. عرض سطح مقطع فریم کشویی جفت ریل برابر با 8.5 سانتی متر بوده و دارای 3 حفره می باشد. لنگه کشویی استفاده شده در هر دو سری پنجره کشویی وینتک یکسان بوده و عرض 6 سانتی تری داردتمامی لنگه ها چه بصورت بازشو و ثابت بر روی این دو ریل سوار می شود.یکی از مزیت های پنجره دوجداره کشویی سری جفت ریل، امکان باز شدن و متحرک بودن هر دو لنگه کنار هم می باشد. که البته با درخواست مشتری انجام می پذیرد.

بدلیل آنکه لنگه بازشو با استفاده ازغلطک بر روی ریل قرار می گیرد، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی دو ریل کاهش می یابد. کاهش عایق بندی در هر دو لنگه بازشو و ثابت صورت می گیرد.با این حال میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی جفت ریل نسبت به پنجره های قدیمی(چوبی و آهنی) بسیار بیشتر است; و اگر با توجه به موقعیت پنجره، باید از پنجره کشویی استفاده کنید، نسبت به انجام آن تردید نکنید. بطور مثال در پنجره هایی که در جلوی ظرفشویی قراردارد، شیرآلات مانع از باز شدن کامل پنجره دوجداره می گردد، پس بهترین حالت استفاده از پنجره دوجداره کشویی است.

پنجره دوجداره کشویی تک ریل  : پنجره دوجداره کشویی تک ریل  هدف از طراحی و تولید پنجره کشویی تک ریل  ، افزایش میزان عایق بندی درب و پنجره Upvc تا بالاترین حد ممکن است. پروفیل فریم تک ریل کشویی وینتک براساس ترکیبی از پروفیل کشویی تک ریل و فریم نوسازی سری 640 طراحی گردیده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با قرار دادن دو نوع پروفیل مذکور در کنار هم، پروفیل فریم کشویی تک ریل شکل می گیرددر پنجره دوجداره کشویی  ، تنها قسمت متحرک دارای ریل است و قسمت ثابت پنجره همانند پنجره های لولایی بدون ریل می باشد; که حذف ریل دوم موجب افزایش 50% عایق بندی پنجره تک ریل کشویی نسبت به جفت ریل کشویی می شود.ساختار پنجره کشویی تک ریل   

در سری پنجره های کشویی می توان از توری پلیسه یا توری ثابت نیز استفاده کرد.

خرید برند جدید پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی لمینت:مانند همه محصولات  ، سری کشویی نیز دارای روکش طرح چوب و لمینت در مدل های بلوطی روشن، بلوطی تیره و کاکائو براون است

قیمت پنجره دوجداره کشویی ریلی:قیمت پنجره ریلی کشویی دوجداره شامل قیمت پروفیل کشویی  ، قیمت یراق کشویی و شیشه دو یا چند جداره می باشد. پروفیل کشویی نسبت به دیگر پروفیل سری 60 و 70 ابعاد بزرگ تری دارد، به همین دلیل قیمت پروفیل ریلی کشویی نسبت به دیگر پنجره های Upvc از قیمت بالاتری برخوردار استقیمت پنجره ریلی دوجداره: قیمت پروفیل کشویی + قیمت شیشه دوجداره+ قیمت یراق کشویی. قیمت پروفیل کشویی > قیمت پروفیل معمولی. قیمت یراق دوحالته > قیمت یراق کشویی > قیمت یراق تک حالته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.