پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه های دو جداره بالکنی همانطور که از اسمشان مشخص است برای فضاهای مربوط به بالکن و تراس مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع بازشو این نوع شیشه ها به بصورت کشویی است. از جمله این مدل‌ها می‌توان به دو بازشو و همچنین یک ثابت و یک بازشو اشاره کرد.این مدل از شیشه ها یراق آلات سرویسی و تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه سکوریت و بقیه توسط پنل تولید می‌شود.

ساخت شیشه شیشه سکوریت دوجداره بالکنی از نوع سخت  سال ۱۹۶۰  اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب و پنجره چوبی آهنی و آلومینیومی ، استفاده از این نوع شیشه سکوریت دوجداره رونق روز افزون یافته است،سهولت ایجاد تنوع طرح و رنگ استقامت فیزیکی و پایداری برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت باز یافت پی وی سی بکار رفته ساخت شیشه شیشه سکوریت دوجداره، موجب تحولات عمده ای این صنعت شد.

خرید شیشه سکوریت بالکن ریلی     

سیستم های شیشه سکوریت بالکن ریلی، بالکن شما را از باران، برف، باد، گرد و غبار و پرندگان دور نگاه داشته و به عنوان محافظی قوی برای سطوح داخلی و سازه های بالکن شما عمل خواهد کرد .این سیستم ها همچنین سبب کاهش سر و صدا و صرفه جویی مصرف انرژی خواهد شد.

شیشه سکوریت بالکن ریلی

اقلام به کار رفته در شیشه سکوریت دوجداره مخصوص بالکن عبارت اند از :

پروفیل UPVC

یراق آلات

پروفیل گالوانیزه

لاستیک درز بندی

شیشه سکوریت ( تک جداره یا چند جداره )

این نوع شیشه ها از نظر خصوصیات کلی همانند شیشه های ورودی می‌باشند، ولیکن سایز بازشو آن‌ها به نسبت شیشه های ورودی کوچک‌تر بوده و محدودیت ابعاد آن‌ها بیشتر از شیشه های ورودی می‌باشد.

مدل آکاردئونی عموما برای شیشه ها با عرض بیش از سه متر استفاده شده و پارتیشن بندی‌هایی که نیاز می‌باشد که به صورت موقتی ارتباط آنها با هم قطع شود و یا شیشه سکوریت بالکن‌ ریلی منازل که عرض زیادی دارند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید شیشه سکوریت بالکن ریلی     

از شیشه سکوریت ریلی بالکنی  تفکیک بخش های مختلفی از استخر ها و .....استفاده می شود. و یکی از مزایای شیشه سکوریت بالکنی ریلی که آن را از شیشه سکوریت های دیگر متمایز کرده است دسترسی آسان به دو طرف شیشه سکوریت برای تمیز کردن شیشه سکوریت از هرنوع آلودگی می باشد.یکی از بزگترین مزایای شیشه سکوریت بالکنی ریلی تنوع خرید و محصولات ، تحویل و نصب سریع محصولات ، و همچنین طراحی زیبا این محصولات می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.