پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره upvc فولکس واگنی وین تک

پنجره upvc فولکس واگنی وین تک از نظر نوع بازشو مشابه درب و پنجره کشویی می باشد اما دارای عایق بندی مناسب تر و فیتینگ بهتری می باشد. باید توجه داشته باشید که پنجره upvc فولکس واگنی وین تک در صورتی به خوبی کار می کند که از بهترین یراق آلات همچون روتو در آنها استفاده شده باشد.

درب فولکس واگنی

  یکی از مزیت های بازشوی پنجره upvc فولکس واگنی وین تک این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات پنجره upvc فولکس واگنی وین تک https://upvc.pro/ سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره upvc فولکس واگنی وین تک نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برای پنجره upvc فولکس واگنی وین تک بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره دوجداره و پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد. لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات پنجره upvc سابقا در سایر متریال های پنجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد و باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند. پنجره upvc فولکس واگنی وین تک به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.

پنجره فولکس واگنی

شرکت وین تک Wintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وینتک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد مورد نیاز این صنعت نمود. لنگه بازشوی پنجره upvc فولکس واگنی وین تک روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه پنجره upvc فولکس واگنی وین تک https://upvc.pro/ جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام شده پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است .


یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره upvc فولکس واگنی وین تک بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد. اما در پنجره upvc فولکس واگنی وین تک مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره upvc فولکس واگنی وین تک https://upvc.pro/ با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است. شرکت در تولید در اجرا پنجره upvc فولکس واگنی وین تک https://upvc.pro/ خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای پنجره upvc فولکس واگنی وین تک یا Tilt & Slide می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.