پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق

درب پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند.  پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق دارای دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که بوسیله هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره های استاندارد در دسترس می‌باشند. ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره بایستی به سازنده اعلام شود.


عایق صوتی گرما سرما

  

با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق https://upvc.pro/ با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است. پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن میکنند. یکی از مزایای اصلی و مهم پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق بوجود آمده است.

کیفیت تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق https://upvc.pro/
یک پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق تحویل مصرف کننده دهد. شرکت با داشتن نیروی مجرب و باتجربه و همچنین ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق در این صنعت حرف اول را میزند.  یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک پنجره دوجداره عایق، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق https://upvc.pro/ تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق درنقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.


پنجره دوجداره

پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق رطوبت

√بسیاری از ساختمان ها در ایران به خصوص نقاط شمالی و جنوبی کشور از نفوذ رطوبت به ساختمان رنج می برند. رطوبت برای ساختمان بسیار خطرناک است و به مرور زمان باعث آسیب اجزای آن می شود و همچنین از ارزش اصلی ساختمان می کاهد. رطوبت همچنین باعث بیماری های تنفسی مختلفی برای انسان می شود. پنجره دوجداره upvc که با بهترین پروفیل های آلمانی تولید می شود به خوبی در مقابل رطوبت و گرما و حرارت عایق است و میزان خطر ابتلا به بیماری تنفسی و ریوی را کاهش می دهد. این پنجره ها به شما کمک می کند که خانه ای مطبوع و بدون رطوبت و گرما و در نتیجه محیط زندگی سالم تری داشته باشید.
هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت پنجره الماس روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان ما جهت اندازه گیری دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.