پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

در پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می شود. ولی در در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده می کنند و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر می شود باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد .

پنجره دوجداره ویستابست

  پنجره های دوجداره ویستا بست به دلیل تنوع در محصول و داشتن گواهینامه ها و استاندارد های معتبر جهانی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این شرکت از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرده و هم اکنون یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در سطح جهانی محسوب می گردد.از افتخارات پنجره دوجداره ویستا بست در راستای مدیریت کیفی پروفیل پنجره UPVC دریافت گواهینامه کیفیت RAL آلمان می باشد. این استاندارد از جمله بهترین استانداردهای کیفی محصول است و شرکت ویستا بست VISTABEST ملزم به رعایت تمامی معیارهای کیفی این استاندارد در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد.ترکیب مواد به کار رفته در ساخت  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران انجام می شود که توسط آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان و شرکت های با تجربه و معتبر اروپایی آزمایش و تایید شده است. https://upvc.pro/پنجره های دوجداره شامل پروفیل های مختلفی هستند که هر چه تنوع این پروفیل ها بیشتر باشد، تنوع در مدل نصب و یا تعویض پنجره بدون تخریب و حالت های بازشو پنجره UPVC افزایش پیدا می کند.  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای، پروفیل ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند. زیرمجموعه این سری ها هر یک دارای چندین نوع پروفیل (۳۶ قالب) برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مشتریان می باشد.
 پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست(VISTA BEST) بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ،  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.
میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست هم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. https://upvc.pro/ عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست.
آمار ارائه شده بر حسب داده هایی است که بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان پنجره یو پی وی سی، کارشناسان و تولیدکنندگان  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستبطور روزانه و داینامیک تهیه گردیده است.
مزایای مهم  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستVISTABEST
کاهش مصرف انرژی در  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:
شما می توانید با استفاده از درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستبا یراق و شیشه دوجداره استاندارد در میزان مصرف انرژی بطور قالب ملاحضه ای صرفه جویی نمایید.


ویستابست


بالا رفتن بهره وری انرژی در پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:

 پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستعلاوه بر کاهش تبادل حرارتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان ها از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می نماید و در نتیجه بهره وری انرژی را بالا می برد.
 ویژگی های مهم  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست VISTABEST
 پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستقیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.
اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستمی باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.
تفاوت  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با پنجره های سه جداره upvc
با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد. https://upvc.pro/
درب پنجره سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.
پنجره ویستابست با پروفیل ۳ چمبر و شیشه های دو جداره می تواند تا ۴۵ درصد از اتلاف انرژی و هزینه های سرمایشی و گرمایشی بکاهد. در صورت استفاده از پنجره ویستابست با پروفیل ۵ چمبر و شیشه سه جداره حداقل تا ۶۰ درصد از اتلاف انرژی کاسته می شود.
با استـفاده از نـوارهای درزبنـدی مخـصوص و یراق آلات قفل شونده چند نقطه ای در و پنجره های یو پی وی سی، تا حد بسیار زیادی از ورود گرد و غبار و دوده به داخل جلوگیری می شود.
با توجه به اینکه حـدود ۴۵ درصد از اتلاف انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت می پذیرد، بنابراین کنترل و کاهش آن با پنجره های ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی ویستابست با شیشه دو جداره امکان پذیر می باشد.فروش پروفیل های فولادی تقویت کننده  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست
جلوگیری از تغییر حالت  پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستدر اثر مرور زمان و عوامل محیطی
ایجاد هماهنگی و سازگاری بیشتر بین اجزای تشکیل دهنده  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستبه عنوان یک مجموعه واحد برای عملکرد بهتر .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.