پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک

پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک مدل کشویی در برابر نفوذ گرد و غبار ازعایق بیشتری نسبت به مدل پنجره معمولی برخوردار است.سیستم بازشوی پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک مدل کشویی به صورت ریلی و شبیه به پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد.پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک مدل کشویی خود به دو نوع، تک ریل و جفت ریل تقسیم می شود. https://upvc.pro/


طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

  مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۱۵ تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند.در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیلهای UPVC در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. در کارخانه  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  کشور ایران نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های UPVC استفاده می گردد.
 پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک از نظر حالات بازشو به دسته های زیر تفکیک می شوند:
در مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته یا Tilt and Turn که به آن دو جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره انجام می گیرد.
مزایای فروش  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک :
۱- داشتن قفل کودک جهت حفظ ایمنی کودکان https://upvc.pro/
۲- عایق بودن بیشتر در برابر نفوذ گرد و غبار نسبت به مدل پنجره معمولی
 پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک دولنگه بازشو (پنجره دوجداره فرانسوی)
هر دولنگه  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  قابلیت باز شدن را دارد. پنجره دولنگه بازشو وین تک به دلیل نداشتن هیچ گونه ستونی در وسط پنجره، باعث به وجود آمدن زاویه دید بهتری و استفاده بهتر از فضای محیطی اطراف می باشد.
مزایای  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک مدل فرانسوی:
۱- قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  مدل فرانسوی
۲- زیبایی منحصر به فرد  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک
 پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک کشویی :
سیستم بازشوی  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک مدل کشویی به صورت ریلی و مانند پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد.  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  مدل کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.
مزایای  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک مدل کشویی :
۱- عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده
۲- عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. https://upvc.pro/ شما می توانید پروفیل  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.


پنجره دوجداره کشویی


موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.

رنگبندی پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک :
تنوع رنگ  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  شرکت پنجره هر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت پنجره مفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.
پروفیل های روکش شده (لمینت) و فروش  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک :
پروفیل های لمینت مخصوص  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. https://upvc.pro/جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است این نوع رنگ  پنجره دوجداره upvc دوحالته وین تک  دارای ضمانت می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.