پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع پنجره یو پی وی سی وین تک

یکی از انواع پنجره یو پی وی سی وین تک که بسیار مورد سلیقه مشتریان می باشد پنجره یو پی وی سی کشویی وین تک می باشد .این پنجره ها  قوی تر و همچنین نسبت به پنجره های آلومینیومی و چوبی از آبندی و هوابندی بهتری نیز برخوردار می باشد. https://upvc.pro/


شرکت پنجره وین تک

   شما می توانید برای خرید  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه فرمایید، شرکت پنجره از جمله نمایندگی های فعال و صاحب نام در زمینه تولید, فروش و نصب درب و پنجره های دو جداره می باشد که  انواع پنجره یو پی وی سی وین تکرا با توجه به سلایق مشتریان به بهترین نحو عرضه می نماید.تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد https://upvc.pro/. پروفیلهای تولید شده در کارخانه upvc  وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.

یکی  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک، مدل کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.
 انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل کشویی
واقعیت این است که  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه  انواع پنجره یو پی وی سی وین تکمدل کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد.اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
۱- پروفیل  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل کشویی
پروفیل  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل  انواع پنجره یو پی وی سی وین تکنامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲- یراق  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل کشویی
در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. https://upvc.pro/ متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجداره کشویی upvc استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.


پنجره دوجداره کشویی


 انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل فولکس واگنی

 انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق  انواع پنجره یو پی وی سی وین تکمدل فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی است.
ویژگی های فنی  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مدل فولکس واگنی:
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
انواع پنجره یو پی وی سی وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. https://upvc.pro/ درهمین راستا تمامی کارخانجات  انواع پنجره یو پی وی سی وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
شرکت وین تک از ابتدای شروع فعالیت خود و با توجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های upvc استفاده می کند تا کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان ها وارد نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.